Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 28 de febrer de 2010

neu i feisbuk



Aquest dia ha estat molt difícil per als meus homes. Es van anar a la casa d'estiu per treure la neu de la teulada! Hi havia tanta neu a terra. I a la teulada. Alguns havien caigut de manera que una llebre havia estat fins al sostre. Ells no em portin amb ells! Hauria estat boniques fotos! Mai més en la meva vida! Em sento trista:) Però va ser de 60 cm de neu ... Va prendre moltes hores ..

Mentrestant en un altre lloc (a casa amb ordenador):

Tinc 62 anys d'edat en 18 dies. Un home a Feisbuk volia ser el meu amic. Havia perdut la seva dona fa 5 anys. Ell creu que sóc bonica perquè ha vist la meva foto del perfil! Mare meva! Aquesta foto que tinc aquí al meu perfil! Jo no ho prenia com el meu amic. Li vaig dir que estic casat i jo sóc vella. Ell va tenir l'amabilitat de dir-me gràcies. Li desitjo el millor. Espero que es trobi aviat una nova dona. Per tenir cura del seu fill. Jo li he dit que no és un bon lloc per buscar una dona, Feisbuk!


42 - Cuidao con el Feisbuk
envoyé par nikodemo. - Plus de vidéos fun.

11 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

Merike, és bo tenir companyia i l'esperança de trobar un amic !
El que passa és que la gent és tímida
i no s'atreveix a comunicar les
seves inquietuts per timidesa, per
vergonya o per maldat.Qui ho sap !

Ferran ha dit...

Caram, el Facebook! En aquest cas no podrà ser, perquè tu ets casada, però què bé si aquest senyor pot trobar algú, finalment. A Facebook o on sigui.

Que tinguis una bona setmana, Merike.

merike ha dit...

Carles Casanovas:
Amic Carles, qui ho sap!
Sóc una experta jo mateix d'intentar no ser tímida!!! Abraçades!

Ferran:
i tu també, Ferran, que tinguis una bona setmana nova. Una setmana amb molta esperança de tenir una Catalunya lliure:)
Jo vaig veure una bona pel.lícula a la televisió: Juana la Loca. M'agrada aprendre sobre la història dels països de França i Espanya. No he tingut el coneixement suficient a l'escola o he oblidat:)

Carme ha dit...

Merike, altra vegada dient que ets una dona vella! No pot ser. Casada sí i això ja és prou raó perquè el senyor del Facebook s'hagi de buscar una altr a dona, però vella no!

NoName ha dit...

Facebook match-making, això si que sona a novetat!

Perquè un home no podria cuidar als seus fills sense una dona?

- assumpta - ha dit...

Quin munt de neu i quin fred!!!

D'això que comentes del facebook, sap greu quan la gent està sola. Però espero que aquest senyor no busqui una dóna, només per a criar el seu fill.

No diguis que ets vella! Deixa que diguin que ets bella!!!
Bona setmana.
;)))

Deric ha dit...

No, no és un bon lloc per buscar dona però té raó en que ets guapa!

Albert B. i R. ha dit...

Caram amb el Facebook! No crec que sigui el millor mitjà per a trobar a algú. I si resulta que un altre dia veu una foto però resulta que és falsa i les dades no són correctes? Em sembla temerari el que ha fet aquell senyor.
I, no, això de dona vella, no!

M. Antònia ha dit...

Merike, quin any de neu, vent i fred! També terratremols...
No tornis a dir que ets vella amb v, si per cas amb b: bella. Jo tinc més anys que tu i penso que encara sóc bastant jove, perquè tinc molt per apendre i veure.

merike ha dit...

Carme:
No m'has vist per 10 mesos!:-)

NoName:
Un home no pot viure sense una dona.
No és bo esser sol.

-assumpta-:
No crec que els homes busquen una dona només per cura de nens:)

Deric:
Saps que és una sorpresa que la meva foto he quedat bé!!!

Albert B. i R.:
Les meves dades són correctes a Fèisbuk. Jo no dono el meu any de naixement. Potser hauria de donar per evitar aquest desastre.

M. Antònia:
Hola, amiga! És bo veure't! Estem sempre joves, naturalment. Però a vegades el meu cos em diu: vella ... El meu cervell em diu que sóc estúpida, també. No he sortit a caminar moltes vegades aquest hivern. Ara tenim els dies de pluja i la neu s'ha fos una mica. Aleshores serà el fred de nou i perillós caminar. Espero que no vaig a trencar meus ossos!

mar ha dit...

Un diumenge amb el homes treballant treient neu... ja hi aniràs un altre dia !
Com et diu quasibé tothom... ets BELLA, a més de simpàtica,es normal que persones solitaries es fixin amb tu !
Ah, cada dia escrius millor el català, enhorabona !!!
petonets.