Els grans vaixells passen la nostra casa

dilluns, 1 de febrer de 2010

Patinadores finlandeses la Kiira i la Laura

La Kiira Korpi, quina dona meravellosa! The official website of Kiira Korpi

El seu programa curt a Tallin, Campionats Europeus el 2010.

No puc pensar en una cara més bonica!
I és entre els millores patinadores també.



En el concurs Laura Lepistö va ser la segona i Kiira Korpi la quarta.

El programa llarg de la Laura a Tallin, Campionats Europeus el 2010.



El meu marit no li agrada veure a aquests concursos. Ell pensa que és suficient seguir les notícies .. I no vaig poder veure'ls. Què bo que tenim YouTube. Però jo tenia millors coses a fer. Estava aprenent la llengua catalana..:-)

4 comentaris:

Striper ha dit...

A mi me agraden molt veure aquest concursos.

merike ha dit...

Striper:
A mi també, pots veure les dues dones als jocs olímpics!

mar ha dit...

a mi si que m'agrada veure el patinatge artístic i el de competició.
un petonet.

merike ha dit...

mar:
m'agrada la música amb el patinatge!