20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimecres, 24 de febrer de 2010

Què és aquest fenomen estrany

AURINKO!!!

Ah, S'anomena EL SOL EN CATALÀ!

Un visitant molt inusual aquest hivern.




He d'aprofitar aquesta oportunitat i sortir al fred ...
Tinc una carta per enviar a Anna Maria ...



Hi ha un petit PISTA DE PATINATGE fet per a nens.




Cal anar al parc de Sibelius



No puc seure en aquest banc!








Un home està intentant portar el seu cotxe fora de la neu. Es necessita una pala i un raspall.





A la casa de nou. L'edifici proper que s'està restaurant. Tota la brutícia va entrar a la finestra. I després va venir el fred. -10 graus sols:)


Aquest va ser un bon dia. Nosaltres no tenem molts com aquest.

9 comentaris:

NoName ha dit...

Wow! Quanta neu... :-)
Teniu sort que podeu anar a patinar sense haver de pagar cap entrada!

Xarnego ha dit...

Quina fret!!!
Peró mol macu.

M'agrada el teu bloc

Carme ha dit...

Quina sort que surti una mica més el sol! Ja el trobeu a faltar oi?

frikosal ha dit...

Fa uns dies, un amic va anar al teu país i em va enviar un SMS desde el nord, aquella nit van tindre -41 !
Però el que em fa més por del vostre hivern és la nit i els dies sense sol, no se si podria suportar-ho. Jo vaig estar a Helsinki i a Rovaniemi uns dies del mes de Juliol, fa anys,
ara be, jo vull veure l'aurora boreal algun dia, espero poder vindre. M'han dit que el millor mes és l'octubre, per que el cel està més destapat i la nit ja és prou llarga.
Afectuosament,
Manel

mar ha dit...

Me n'alegro que comenceu a tenir sol i puguis sortir a fer fotos !!!
Estic esperant la carta (je,je,je...)
petons.

Deric ha dit...

un fantàstic dia asoleiat!

ricderiure ha dit...

visca!
aquí també ha sortit una miqueta el sol aquests dies!
ostres com impresionen les teves fotografies...
salut!

merike ha dit...

NoName:
Nosaltres no hem de pagar a patinar! Però jo sóc massa vella...

Xarnego:
Gràcies, t'estimo!

Carme:
Trobem a faltar el sol. Ara bé, no és brillant. La primera vegada que tenim per sobre de zero graus!

frikosal:
A Hèlsinki -20 graus, per unes dies, no més fred..
He vist l'aurora boreal a l'estiu, a la casa del camp d'estiu.. Sobre del llac. Va ser només de color blanc. Però el millor lloc és Lapònia, per descomptat! Gràcies Manel!

mar:
:)

Deric:
un sol dia!

ricderiure:
no puc fer fotografies granes però m'agraden les fer. El meu pare em va comprar una bona càmera quan tenia 15 anys d'edat. Yashica:) Ara sols una petita Canon. M'agraden les imatges. Salut i gràcies!

Glennis ha dit...

The pot plants on your windowsill look lovely and cheerful against the wintry outdoors.
Lots of deep snow outside in the park, seems winter is still very much in Finland. It does look so pretty.