Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 20 de març de 2010

El meu aniversari (62 anys) a Storyville hauria estat la meva elecció!

Però estic contenta també, em van portar a Restaurant König, dijous passat:)


Storyville ha estat elegit com dels 100 millors clubs de jazz a Europa (DownBeat Magazine).

Foto de Borrison des Flickr. He demanat permís, si jo no ho entenc que hauré d'anar a fer una foto d'ella mateixa ...

Happy Jazz Club Storyville està al costat de la Casa del Parlament.

El Programa de Storyville El 18 de març Claes Andersson tocava el piano. És un anterior membre del parlament. Un psiquiatre, un escriptor, un polític de l'esquerra.





L'edifici del Parlament es troba davant de la sala de música nova en la construcció,
a prop de Kiasma, el museu d'art contemporani i Villa Hakasalmi.





11 comentaris:

Striper ha dit...

Feliç Aniversari!! Un peto.

http://www.youtube.com/watch?v=MNC4AazqpOg

Carme ha dit...

Feliç aniversari!

Si no és pels 62, serà pels 63, segur que aniràs a Storyville!

Una abraçada.

Elvira FR ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!

CALPURNI ha dit...

Felicitats!

merike ha dit...

Striper:

Gràcies! Potser vaig a aprendre el teu idioma un dia.
Si tinc molts anys ..
El meu aniversari era el 18 de març.
He escrit sobre això, anar al restaurant König..
Em sento tan estúpida quan no puc fer-me entendre amb la música dels Beatles:)
La teva música és molt divertit, petonets! He vist que ets molt bo a Mafia Wars a Facebook, el meu nom és Don Quijote - i el teu?

Carme:
Sí, si no serà a BCN!!! Bisou!

Elvira FR:
ahhh, estic més vella ara:)))

CALPURNI:
plena d'emócio!!!

Deric ha dit...

Congratulations!!!

A Satl també tenim un restuarant de no König

Joana ha dit...

Moltes felicitats Merike. Allà on sigui i que els puguis celebrar!!!!!!!

merike ha dit...

Deric: OOH, un nom alemany, a Salt!!

Joana:
He celebrat el dijous. Un restaurant König, amb el meu espòs. No hi ha molt a celebrar en la meva vellesa!! Gràcies, Joana!!

Miquel ha dit...

Moltes felicitats ¡¡¡¡

merike ha dit...

Miquel:
noooooooooooooooooooo, el 18 de març:)))

Ferran ha dit...

Et vaig felcitar pel Facebook, però ara que tinc temps de passar pels blogs, vull fer-ho també en aquesta altra casa teva. Per molts anys, Merike! :-)