Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 9 de març de 2010

Jardí d'amor

Jardí botànic d'Hèlsinki



La cantant i compositora finlandesa l'Anna Eriksson ha començat a cantar en anglès. La seva música ha estat prèviament només en finès.
enllaç dels pagines d'Anna per clicar aqui

El vídeo s'ha fet en un bosc de roures que tenen més que 500 anys.
El roure a Finlàndia és molt rar i només creix al sud.

Això mostra com s'està fent el vídeo de música:



La Anna en finès: Ets la meva força

12 comentaris:

Striper ha dit...

Molt bonica aquesteas cançons.

Carme ha dit...

Sí que són boniques, no coneixi a pas aquesta cantant, però m'ha agradat molt.

onatge ha dit...

Bonica música i preciós jardí d'amor, per passejar-hi a poc a poc...

Una abraçada.
onatge

ricderiure ha dit...

aquests nenufars gegants el teniu a Helsinki? impresionant com totes les fotos que poses...

salut!

mai ha dit...

Meravellós , sembla con envoltat d'un encanteri màgic.

mar ha dit...

una mica més del teu país !
la cantant molt bona.
petons.

HilhdeuPaís ha dit...

Fantastic

merike ha dit...

Striper:
però nosaltres volem jazz:)

Carme:
no és aquesta dona conegut encara, només a Finlàndia.

onatge:
és vertat:)
Salutacions!

ricderiure:
sí, el jardí botànic del universitat.
gràcies!

mai:
gràcies, que bo et veure aqui!

HilhdeuPais:
Granmercés, lo ten blòg qu'ei agradiu. Potons!

Albert Lázaro-Tinaut ha dit...

Merike, acabo de descobrir el teu blog, que ha estat una sorpresa molt agradable per a mi (m'interesso per les cultures finoúgriques i he cotraduït literatura estoniana, sobretot poesia, al català i el castellà). Ara mateix he enllaçat el teu blog a la meva bitàcola TRANSEÜNT QUE ALBIRA EL NORD.
D'altra banda, m'interessa força la música contemporània finlandesa, sobretot les composicions d'Aulis Sallinen i, tot i que és més avenguardista, les de Kaija Saariaho (i també les seves òperes).
És, doncs, un plaer establir contacte amb tu. Conec una mica Finlàndia però, de fet, només la costa meridional i, és clar, Hèlsinki, on he estat diverses vegades.
Et saludo ben cordialment des de Barcelona.

M. Antònia ha dit...

Canta bé. Devia passar fred al gravar. Ja falta menys per les vacances i per la jubilació! Deus estar contenta.

merike ha dit...

Albert Lázaro-Tinaut:
Em sento honrat. Només escric per aprendre català, amb un traductor i una amiga m'ajuda amb Skype.. Malauradament jo no sóc una científica:)
Kaija Saariaho ha compost una òpera nova, que ha obert a Lyon, per la Karita Mattila. Émilie, els els darrers dies en la vida d' Émilie du Châtelet. Ella és l'única cantant!
La música contemporània és molta vigorosa a Finlàndia. Però els meus compositors favorits són una mica més vells:))
Estimo Barcelona, aquests dies és la meva ciutat favorita que visitava la primera vegada el 1993.
Salutacions!

M. Antònia:
estic contenta, sí!!! Gràcies!!! Amb la meva habilitat per escriure és tan difícil de pensar d'alguns temes:)

manjacostel ha dit...

E ben l' Ericsson es una femna mai que bèla e que canta fòrça polidament.
Que de la veire lo temps m'adolentis d'estre vengut gaireben vièlh...
Sabètz la sentida de l'òme que vei se passar una joinessa triomfanta...