20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 18 de març de 2010

Menjar per molts i molts anys...:)))



El meu espòs em donava per menjar en un restaurant famós a la ciutat central. Teníem un descompte d'un 50%: així el menú complet. Aquí podeu veure els preus de restaurants finlandesos...König Restaurant

Gràcies Déu per Facebook!
Tanta gent m'ha vist allà. Només els amics/les amigues que parlen angles han trobat aquí amb la cançó de Beatles!

No és gens bo fer-se vella.
Però necessitem menjar tots els dies:))
Les fotos són des de dos dies més d'hora.
Quan el espòs se n'anava per agafar el seu passaport nou. I caminava al voltant en el fred.

Està nevant de nou. Aquest hivern mai no acabarà.

6 comentaris:

Salvador ha dit...

Musclos amb vi blanc, caldo d'herbes, patates fregides i allioli, no està malament.

merike ha dit...

Salvador:
Molt bona elecció:))
El meu menú era:
Cargols en crema Roquefort amb pa de país;
Peix blanc fregit de fulgor amb gambes, ou i patates de raves, mantega enrossida;
Gelat: pansa de rom;
Begudes: aigua, vi blanc: riesling, espresso

M. Antònia ha dit...

No9 sabria què triar, millor peig, i el Riesling m'agrada. El restaurant deu ser dels bons. Oi?
Molt bonica la foto de l'entrada. Tens raó aquest hivern és molt llarg.

merike ha dit...

M. Antònia:
Un restaurant excel.lent pel aniversari, sí!!!

mar ha dit...

Una manera molt encertada de celebrar el teu anivesari.
Happy Brithday !!!

merike ha dit...

mar:
My Fair Lady I'm Getting Married In The Morning

Estima en Català

Onnea hääparille!!!