Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 26 de març de 2010

museu d'art

Vaig visitar amb les meves amiques el meu museu d'art preferida d'aquesta setmana.
El museu va ser una casa d'en Amos Anderson i té molts pisos.
La seva casa privada és també un museu. Ell va estar actiu en els consells de diversos bancs i companyies d'assegurances, però va realitzar el seu primer acte com a periodista, sobretot com a editor de Hufvudstadsbladet 1922-1945 i com a mecenes.












Els dibuixos d'en M C Escher són gravats sobre fusta. No se li va permetre fotografiar.

Vaig prendre fotografies d'un llibre ..

Eren tan interessant. Pots veure moltes coses en ells. Les aus es converteixen en peixos ...


Amos Anderson Museu d'Art

The Official M.C. Escher Website











5 comentaris:

Francesc Mompó ha dit...

La segona foto de la sèrie és molt gore, no?
Però és molt interessant.
Salut i Terra

merike ha dit...

Francesc Mompó: Creus que hauria de eliminar? És en la seva capella privada:)

Francesc Mompó ha dit...

No, en absolut, sempre va bé un toc que trenque; i a més a més, ens aporta informació sobre l'autor.
Salut i Terra

Estranger ha dit...

Hola Merike.

800x600 píxels no és bona resolució per la foto al 100%. Em preguntaves per les meves. La meva càmera me las fa a 3650x2736, i per això surten tant nítides, tot i que triguen una mica per pujar-se al blog. De totes formes, es veuen molt bé tal i com les poses tu. A mi em passa queem surten massa grans, segons la pantalla.

Bona tarda ( ah, un museu molt bonic).

merike ha dit...

Estranger:
Gràcies! Puc fer les meves fotos de 800x600 amb fotoshop, ja que crec que puc obtenir més fotos al blog d'aquesta manera. Però no tinc idea si tinc raó.. Només tracte que l'espai no s'acaba massa aviat. Salut!