Els grans vaixells passen la nostra casa

dilluns, 22 de març de 2010

No vull morir aquesta nit



Anem aquí amb els ulls tancats si no s'obre
Al matí, com sempre em quedo ajaguda
I jo no podia aixecar el braç o dir qualsevol cosa

No vull morir aquesta nit
No vull morir aquesta nit

No estic llest i no pot anar encara
Com la vida s'ha tornat a sentir-se bé
Tindria un altre desig petit

No vull morir aquesta nit
No vull morir aquesta nit

Em comprometo a llegir la Bíblia i deixar de beure
Si em dóna temps estic segura que passarà
Però no aquesta nit
Vaig a deixar la meva vida pecaminosa
Jo puc canviar, jo sé que puc
Però no aquesta nit

Vaig a veure el que passarà demà
Faré el meu millor esforç per ser una bona persona
Sé que et escolta la meva pregària

La divisió de darrere de l'ex pecador
Jo puc canviar jo sé que puc canviar
Però no aquesta nit

No vull morir aquesta nit
No vull morir aquesta nit
No vull morir aquesta nit
No vull morir aquesta nit

*************************************************

Mennään tänne silmät kiinni jos ne eivät aukeekkaan
Aamulla kuin aina ennen jäisin siihen makaamaan
Enkä voisi kättä nostaa saati pysty sanomaan

Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä

Olen kesken en siis lainkaan valmis täältä poistumaan
Juuri kun on meno käynyt elämältä maistumaan
Mulla olis yksi toinen, yksi pieni pyyntö vaan

Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä

Lupaan lukea raamattuu ja raitistun
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jäköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä

Tämä on siis katsoo vielä miltä näyttää huominen
Niin mä teen mun parhaani et oisin hyvä ihminen
Tiedän että kuulet tämän pyyntöni mun rukouksen

Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Mä en haluu kuolla tänä yönä

3 comentaris:

Salvador ha dit...

Aquesta nit no que demà tinc molta feina

merike ha dit...

Salvador:
Amb mi és cap feina com Bangkok és tan difìcil. Cap diners. A més estic esperant al teu amic a xatejar amb mi. Espero cada dia des de fa dos anys i més. Així que no puc morir abans! Pots entendre les paraules una mica? He traduït amb Google des d'anglès.

mar ha dit...

Música POP Finlandesa... amb bona lletra... sort que ens poses la traducció al català. Bona nit !