20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 15 d’abril de 2010

La pacient està viva! Vaig ser tractat amb làser. De color verd!


Ahir, l'oftalmòleg em va enviar directament a la clínica oftalmològica.
Allà, el meu ull va ser tractat amb làser. Despreniment de vitri, estrip de retina..

Era molt seriós. I això pot passar de nou com jo sóc molt miop. I VELLA!
La metge em va dir que no puc córrer o nedar! Fàcil!!!

Vaig a tenir un xec en un mes. Jo també vagi a Catalunya si l'avió pot volar. Es tracta d'un núvol al cel. Ve d'Islàndia, des del volcà!!
Cap dia sense preocupacions.




14 comentaris:

Joana ha dit...

Mmmm...la vista és cosa seriosa. Que et recuperis merike. una abraçada wapa!

NoName ha dit...

Que tinguis sort i no et torni a passar! El nuvol suposo que desapareixerà tot sol.

onatge ha dit...

Espero i et desitjo que pel que fa a l'ull vagi tot molt bé i puguis veure ben clar. El núvol com tu dius espero que passi, avui una filla meva ha viatjat fins al teu país, i ha tingut sort de poder arribar...

Una abraçada.
onatge

Elvira FR ha dit...

Despreniment de retina ...però el laser verd ja ho ha curat....mica en mica hi veuràs millor...les fotos precioses! a cuidar-se!

mar ha dit...

bé... cada dia una nova dificultat.
que tinuis bona recuperació per l'ull.
El núvol... esperem que d'aquí una setmana s'hagi esvait i puguis viatjar.
petonets.

Xavier ha dit...

El teu blog es un magnífic espai per compartir, m’agrada.
Jo, el fet d’escriure amb català ho faig just en el moment que baix crear el bog, fa un parell d’anys, mai he après el meu propi idioma per escrit, coses de la vida…
Benvinguda al meu blog, una abraçada entre núvols i làsers, gracies merike, bon dia Finlandia.

Enkeli ha dit...

Ostres Merike, espero que l'operació vagi bé i que deixis enrera aquesta miopia maleïda, d'altre banda, no podem fer-hi res amb la mare naturalesa però espero que sigui quan sigui el teu vol, ho puguis fer ben aviat i poder ser sense el núvol!! :)

Una abraçada!

merike ha dit...

Joana:
També el volcà és difícil! Abraçades!

NoName:
Gràcies!!

onatge:
el ull sembla bo. però el núvol...
petonets!

Elvira FR:
sí, sóc molt quidant? no puc aprendre la llengua molt ara!!! Petons!

mar:
t'estimo molt i espero que tot sigui bé (quants errors?)

Xavier:
moltes gràcies i bon diumenge, quin preciotat el teu blog! coses de la vida: Jo no he nascut a Catalunya i tinc un cor català. Abraçades!

Enkeli:
La miopia significa que no puc veure bé lluny. Quan et tornes vell com jo, això és molt habitual que passi. He tingut el tractament amb làser. Espero que tot està bé ara.

Però si no puc arribar a Barcelona estic molt enfadat a la mare natura;)
Petonets!

La Meva Perdició ha dit...

Feliç recuperació i bon viatge. Unes fotos precioses. ^_^
Sobre el núvol: Teniu uns deus nòrdics impressionants. Odííííííííííííííííííííííííín!

merike ha dit...

La Meva Perdició:
vaig perdre 2000 euros sí no puc volar. Cap impressionant allì;)))

La Meva Perdició ha dit...

Important daltabaix econòmic. Et desitjo el millor!

Ferran ha dit...

Merike, tota l'energia positiva que calgui perque el tema de la vista es resolgui sense més problemes.

I també el teu viatge a Barcelona! Aquesta "broma" dels aeroports tancats a mig Europa ja comença a durar massa. Prou!

Feliç St Jordi, una abraçada.

marialluisabcn ha dit...

Estimada Merike:
Espero que estiguis millor de la vista. Les intervencions amb laser son una maravella. Quasi mai donen problemes.
Espero veure't aviat!!

merike ha dit...

La Meva Perdició:
Demà sabem quina classe de desastre serà això;)

Ferran:
Un amic com tu és una bona compensació per a tots els preocupacions;)))
Feliç St Jordi! Escollia el temps de viatjar de manera que vegi aquell dia!
N'he demanat massa!!! Liebe Grüsse!

marialluisabcn:
La meva vista és per sempre un problema.
Petons!