Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 7 d’abril de 2010

No pertanyem l'un a l'altre




Fes clic aquí: Libra y el sexo
Amb els lliura els signes més compatibles són aquari, leo, bessons i sagitari.

Horóscopo del día para Libra

Això és extraordinari:

L'horòscop castellà em diu que jo no sóc compatible amb el meu espòs i no és compatible amb mi.

I aviat hem estat casats per 39 anys.

Quina pèrdua de temps!

Ara sabem que hem viscut prou.

Massa tard per començar de nou.

Horóscopo del día para Piscis

Fes clic aquí: Piscis y el sexo Els peixos són compatibles amb taure, càncer, escorpió i capricorn.

21 comentaris:

NoName ha dit...

Jo no crec res de les compatibilitats aquestes. Fixa't, però, que els signes astrals estan moguts respecte a l'horoscop:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zodiac#Table_of_dates

Per tant, potser no ets Libra, sino Verge, i potser no és Peixos, sino Aquari!

merike ha dit...

NoName:
hihi, sóc Peixos jo i és Libra ell.
Petonets!

Joana ha dit...

Jo sóc Peixos també :)
Buffff a bones hores ens podem adonar que hem perdut el temps!!!
Molt bo Merike!!
Bona primavera wapa!

Carme Roura ha dit...

A mi m' agrada mirar el horoscop pero segons el que diu el meu marit es taure i jo sagitari i tampoc som compatibles, aviat farem 21 anys casats i estem molt bé, no facis cas del que diu l' horoscop!!! Ptons i bona primavera.

merike ha dit...

Joana:
Una dona tenia el seu horòscop al seu blog. Em va donar aquesta inspiració. Potser perquè jo sóc gairebé un Àries he aconseguit, hihi. Gràcies! Bona primavera!

Carme Roura:
Hem tingut sort! Sota les estrelles.
Bona primavera i continuació!

Carme ha dit...

Je, je, je...

Jo sóc Capricorn, doncs sóc compatible amb els peixos com tu...

però no amb els bessons com el meu marit! I també hem estat casats 39 anys!

Més val que no els fem gaire cas...

Elvira FR ha dit...

Jo de tu escriuria als qui fan aquest horòscops i els explicaria que porteu un munt d'anys casats!!!

merike ha dit...

Carme:
Enhorabona! Em pregunto per què les característiques són tan aptes quan els horòscops no són veritats. Psicologia? Cada carasterística va amb cada persona? Per a mi sempre dic el que penso de mi mateixa. Com és una Peixos..

merike ha dit...

Elvira FR:
Una vegada vaig tenir un horòscop fet amb la meva hora exacta de naixement. És la meva convicció que els horòscops són porqueries. Però sempre he de esbrinar-ho tot:)

Miquel ha dit...

jo ....no soc compatible amb ningú jajajajaja

Maime ha dit...

Sei Balança (libra) e ma mia es Peissons, coma te, Merike, e sem ensems dempuei 13 ans (ai pas que 32 ans) !!!

Cris (V/N) ha dit...

Meriké, què m'en dius de "dona verge i home escorpí" ?.... Petons mediterranis :)

onatge ha dit...

Hola Merike, ni crec ni descrec amb els signes, però de vegades no n'hi ha prou de saber el signe que som, també cal saber l'ascendent... En tot cas vosaltres dos, trenqueu la norma...

Una abraçada.
onatge

merike ha dit...

Maime:
És una bona combinació:)))
La teva llengua és lengadocià occità? llengua del sí? Puc entendre tot. He estudiat al escola una mica francès, 3 anys. Moltes gràcies per la visita i el comentari!! Granmercés com diu lo Peiroton.

merike ha dit...

Cris (V/N):
Jo dic res però el horòscop diu aquest:
Amb els Verge dels signes més compatibles són Capricorn, Taure, Càncer i Escorpió.
Amb els Escorpió els signes més compatibles són Càncer i Peixos!!!
Ès un misteri:D Ell és compatible amb tu, però no ets per a ell! Abraçades!!

merike ha dit...

onatge:
Però potser estem junts només com estem acostumats:D I molt vells!!!
(el teu blog és maco! Massa bo per als comentaris estúpids de Finlàndia, potser. O estic gandula?:))) Salutacions!

merike ha dit...

miquel:
no és possible que cada persona té un signe:D

onatge ha dit...

Merike el meu blog només és un més entre tants, i fins ara no he vist cap comentari estúpid. El contingut del blog deu ser la meva manera de ser... És culpa de la posició dels astres quan vaig néixer. Els teus comentaris més aviat són enyorats. Es clar que els meus al teu blog, de vegades em sembla que els temes que toques són de massa categoria per mi.

Una abraçada.
onatge

merike ha dit...

Onatge:
Els dos som molt tímids com els finlandesos són llavors?
Una abraçada;)

Maime ha dit...

Ma lenga es de l'occitan lemosin. A leu !

merike ha dit...

Maime:

Vaig aprendre:
"El llemosí (en occità: lemosin) es un dialecte nord-occità que surt dels límits actuals de la regió Llemosí dins la meitat nord del departament de Dordonya i la meitat est de la Charanta llemosina a l'est d'Angulema. Parlat per 400 000 persones.."

Tantòst tantòst vendrà la prima
E mai lo polit mes de mai
Lo rossinhòu ven d’arribar
Dins lo boscatge
E de tant leu que l’ai auvit
M’a rejauvit m’a rejauvit

Lo mes de mai florit e grana
Chada boton aurà a flor
Ont es passat dins lo país
Lo dòlç langatge
La lenga d’aur dei trobadors
Lo lemosin en Lemosin

Ò ! rossinhòu pren ta volada
Vers lo chastel de Ventadorn
Ò ! chanta chanta genta lauveta
Vers lo solelh
La lenga d’amor dei trobadors
Lo lemosin en Lemosin

Ò ! ten te fier pòple de l’aubre
Tòrna trobar ta dinhitat
Tòrna parlar per resistar
Lo dòlç langatge
La lenga d’aur dei trobadors
Qu’es l’occitan en Lemosin

He trobat cancons:)
Gràcies!