Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 12 de maig de 2010

Stella - grup pop rock finès

Stella (gruppo musicale) - Wikipedia

El meu passatemps divertit. Ús de Google Traductor per a les paraules.
Algunes d'elles poden ser correcta ...




PER L'HORA FINAL

Tinc tanta por
ulls oberts
esperant que el somni
No vull ser un adult
Vaig a escapar
Jo seré borratxo
Llévame amb tu
dos poden tenir espai sota un tren
Prengui les teves mans fora de la roda

Anem a anar ara
fer l'amor en el camí
el temps final
i després ens anem
els seients junts al cel

Tan trist
dolor, tremolor
ruptura
Els moments en què la ment podia ser fàcil
No es pot guardar el meu
es van anar
porta'm amb tu
dos poden anar sota el tren
Prengui les teves mans fora de la roda

Anem a anar ara
farem l'amor en el camí
el temps final
i després ens anem
els seients junts al cel

En la seva falda m'animo a dir
que no pot fer front a aquest món, ja
la meitat de mi està en una altra part

Anem a anar ara
farem l'amor en el camí
el temps final
i després ens anem
els seients junts al cel




EL XIUXIUEIG DEL MATÍ

Alguns dies són millors que altres,
sí, és d'entendre
massa d'un mateix és també una forma de color d'aquesta imatge

Endavant, el gel el portarà
estar en pau, saps que et seguiré
El gel es durà a terme, tanca els ulls

Sent com el vent
pinta un nou color a la cara
no et preocupis, el so que s'escolta és la remor del matí
que li despertarà en silenci

És tan fàcil caure en els moments
on el sentiment és una mentida
perdres la teva ànima en passeigs nocturns
ferides profundes apareixen

Digui una paraula i sé que vaig a venir a tu
estar a gust, encara et segueixi
el gel es mantingui
escolta la meva cançó ara