20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dissabte, 14 d’agost de 2010

La marató de la ciutat de Hèlsinki avui

Vaig anar a veure els corredors de la marató, ja que passava pel parc Sibelius.














El Girma Beyene Gezahagn des d'Etiòpia va ganyar el Marató de la ciutat de Hèlsinki avui. Els següents quatre llocs es va anar a Kenya, i el millor finlandès va ser capaç estar sisena, el Mika Penttinen.

El temps de ganyar 2.22.33. El James Karanja va perdre el seu just un minut, el Kiprop Simion Tuitoek tres minuts i mig i el Penttinen 12 minuts.

La Leena Puotiniemi era la guanyadora dona, abans de la Irina Pancovskajia, russa, i la Maija Oravamäki. El temps que venç 2.49.07, només 14 homes estan millors..

El primer marató de Hèlsinki va tenir lloc el 1981. Avui 5093 corredors van arribar a la final.

8 comentaris:

Eva ha dit...

Al meu marit també fa maratons.No n'ha guanyat cap però surt sovint a córrer.

Petons desde el Delta de l'Ebre!

Joana ha dit...

I suposo que amb bona temperatura per a córrer perquè si fa calor ho passen malament.
Bon cap de setmana Merike!

merike ha dit...

Eva:
Un marit ideal! El meu marit va caminant una hora i mitja cada dia laborable. (Només que ara està jubilat:)) Petonets!

Joana:
La temperatura era 27 graus i la humitat 94%!
Bon diumenge!

Ferran ha dit...

Més de dues hores corrent? Buf, m'he cansat només de llegir-ho!

mar ha dit...

"La Marató de la ciutat d'Helsinki"

Quina sort poder gaudir alhora de la ciutat i de l'esport.

Enhorabona per aquest petit seguiment d'on van els corredors i per les explicacions.

Jo ja ho dic que ets una bona reportera.

petonets.

merike ha dit...

Ferran:
It is a competition where anyone can participate. Some are professionals, others are doing it just for fun to test how fast they can run a marathon. It is nowadays in fashion! In the Berlin Marathon last year our Foreign Minister Alexander Stubb took part and he started hand in hand with Gebreselassie:)

mar:
why does the translator always say "el"? Kiitos, opettaja!

Pakiba ha dit...

Jo vaig anar una vegade a fer la maraton del Corte Inglés , pero hara només camino una hora cada dia, ja soc masa gran per maratons.
Bona semana Merike

merike ha dit...

Pakiba:
I jo sóc massa gandula;)