Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 27 d’agost de 2010

un poema em va tocar l'ànima


He trobat un petit poema al un blog finlandès. Jo volia que l'hi tradueixi. Va ser escrit amb un dialecte divertit. Una dona ho ha escrit. Runoja murteella

Dues persones em van ajudar a aconseguir-ho en català. He traduït de l'original en anglès. Finalment, l'he barrejat de nou.
Ara, normal o divertit amb els errors, potser:)



Què pots fer amb qualsevol cosa,
si no tens ningú a qui donar-la

el compartir fa el buit més omplert,
dir paraules que ompleixen el teu cor
amoroses
càlides

i una abraçada no costa res
és un regal
de mi a tu
e de tu a mi




Bon cap de setmana a tothom!
Estimeu-vos els uns als altres!

13 comentaris:

Elvira FR ha dit...

Molt bon cap de setmana i gràcies pel poema!!!

merike ha dit...

Elvira FR:
petonets!

ricderiure ha dit...

quanta raó aquest poema!
salut i bon cap de setmana!!!

onatge ha dit...

M'agrada el poema.
Que en faràs de tenir tot l'or del món si no saps ni tens amb qui compartir la riquesa del teu cor...?

Des del far una abraçada.
onatge

Pakiba ha dit...

M'agrada aquet poema ,quina raó te.

Bon cap de semana també a tú.

Joana ha dit...

Senzill i cert!
No costa res compartir!
una abraçada Merike!

Carme ha dit...

Gràcies pel poema... procurarm seguir el teu consell.

Una abraçada de mi a tu i de tu a mi. :) I un somriiure molt gran.

Eva ha dit...

M'agrada com dius les coses.
M'agrada el teu blog.
Sempre que et llegeixo aprenc coses noves i em transmets serenitat i harmonia.
Besitos dolça Merike!

merike ha dit...

ricderiure,
onatge,
Pakiba,
Joana,
Carme,
Eva:
El poema ha estat ben entès. Estic contenta que tothom li agrada:) Abraçades!

zel ha dit...

És preciós Meriké, molt, és la veritat única que hauríem de saber fer, viure per estimar i regalar el nostre amor als altres, tu en saps.

Una forta abraçada!

merike ha dit...

zel:
sí, sabem!!!
Estaré la propera setmana a Barcelona per fer un creuer.. Gràcies i bon diumenge!

cassini ha dit...

fantástiques imatges , color i vida per deixar un gran missatge com el del poema, m´ha agradat molt !
ara ja te aniré seguint.

Una abraçada cap a Finlandia.

merike ha dit...

cassini:
M'agrada llegir poemes en català. Per escriure ells és impossible, fins i tot en finès:) Gràcies per les amables paraules.