20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimarts, 21 de setembre de 2010

La següent parada va ser a Palma de Mallorca
















Havia visitat aquesta ciutat dues vegades, en els anys setanta.
Llavors estava en els meus vints. Recordo les discoteques meravelloses.
Podríem haver visitat una: el vaixell només va navegar a la 01:00.
Però ja estàvem dormint després ...

Estava de tornada a la meva estimada Catalunya ja! Jo parlava català amb LA taxista: al port, el vaixell Costa Concòrdia! Ella va començar a parlar amb mi molt ràpidament alguna cosa sobre el trànsit. I jo no entenia ..!!!

4 comentaris:

Pakiba ha dit...

La illa de la calma .
Es maca britat,jo fa uns 4 o 5 anys que vaig anari la última vegada.

merike ha dit...

Pakiba:
He sentit que l'illa és plena d'alemanys. I els finlandesos es mouen a Fuengirola a Andalusia per l'hivern. He de fer-ho?

mar ha dit...

Un creuer que de mica en mica ens vas explicant amb bones fotos.
Mallorca és molt maca i per això moltes persones hi volen viure.
Fuengirola també està molt bé.
una abraçada.

merike ha dit...

mar:
gràcies! pel'hivern Fuengirola, potser. Una popolació llarga dels finesos.