20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dilluns, 27 de setembre de 2010

No dormo prou



He d'anar a dormir més d'hora. Vaig posar les mateixes fotos al blog dues vegades! No dormo prou!

He trobat una foto de les roses que floreixen aquí a Sant Joan.
Ja estic somiant amb el proper estiu.. L'olor bell dels aquestes roses a l'air.
Ve després de 8 mesos... o 9 mesos.

Sóc vella. Necessito més llum del sol. Però, com em vaig per a l'hivern? És molt complicat d'organitzar. Només per a algunes setmanes. Estem a l'espera de l'hivern amb la por. Tanta neu com l'any passat? Esperem que no, dos anys consecutius.
Fa fred ja.

8 comentaris:

Miquel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Pakiba ha dit...

Merike anim,no fará tan de fred i aixo de vella, res de res.

una abraçada

Olga ha dit...

Aquí a Sort també fa fred. Avui ens hem llevat a 3 graus. Acabo de posar els edredons a tots els llits.

Ferran ha dit...

Si més no, sempre podeu fer una escapada a Catalunya, en ple hivern, per "escalfar-vos" una mica. Allà hi teniu tot d'amics que estaran encantats d'acompanyar-vos!

merike ha dit...

Miquel:
He vist a gmail;)))

Pakiba:
;)

Olga:
Tenim un llit d'aigua .. Sempre és calent. I un calefacció central. Manté la nostra casa sempre a + 23 graus.
Bon tardor!

merike ha dit...

Ferran:
Si ens trobem amb massa freqüència els nostres amics es cansen de nosaltres;)
Una abraçada!

zel ha dit...

Què coi, vella, ets, com jo, una dona que ja té una edat, i prou, apa, i estàs guapíssima... Jo tampoc dormo prou, però millor, no?

merike ha dit...

zel:
He d'anar a dormir, que viatjarà demà per a una visita en un petit poble a 300 km .. Espero que hagis llegit avui el meu post de la teva vaga també:) M'agrada el gat. Abraçades!