20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dissabte, 9 d’octubre de 2010

La Carme Canela m'agrada molt



M'agrada el jazz com algú pot recordar. La meva amiga em va regalar un CD un dia a Barcelona. Escoltem molt.

Fes clic aquí, pots escoltar molts vídeos:
Carme Canela








No he vist mai ningú escriure un post sobre aquesta dona meravellosa catalana .. Així que vaig haver de fer un jo mateixa. Ella és agradable per a mi, perquè ella pot cantar en diversos idiomes, també.

Fa dos anys jo no sabia molt sobre Catalunya. M'agrada aprendre més i més ..
Bon cap de setmana a tots i totes!!!!

8 comentaris:

Pakiba ha dit...

Merike si no recordo malament en sembla que la caig escoltar una vegades al Spai Caixa Madrid de aquí de Barcelona , i en va agradá molt.

Striper ha dit...

Jo no la conec escoltare alguna canço.

Ferran ha dit...

Bon cap de setmana, Merike.

Pilar ha dit...

No la coneixia, fins al dia d'avui. M'ha agradat el que he sentit.
Gràcies, Merike.

Elvira FR ha dit...

Molt bona cantant aquesta noia...impressionant gràcies per a fer-li un post Merike!

merike ha dit...

Pakiba, Striper, Ferran, Pilar, Elvira FR:
Estic contenta que t'agrada aquesta cantant! Bona nit!

Miquel ha dit...

Bon fin de setmana a tu també. Tinguis salut

Carme ha dit...

Jo tampoc la coneixia, he de reconèixer que no escolto molt jazz. Gràcies, Merike!