20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimarts, 9 de novembre de 2010

nostàlgia - música danesa

El 1963 és un any important perquè és l'any que vaig conèixer el meu marit. Teniem 15 anys.

Festival d'Eurovisió 1963
Dinamarca
Grethe & Jørgen Ingmann - Dansevise - "Cançó de dansa"

Guanyaven el premi. Em recordo que era feliç perquè era des dels països del nord, potser per la primera vegada? El primer duo, sí.

També existeix una versió en castellà interpretada per la Encarnita Polo
No he trobat com no sé el títol.



Un raig de sol en un bassal
Un petó del vent
I la brisa, xiulant
La vida comença
La seva xarxa en la teva ment
Un xiulet platejat
des de la copa d'un arbre
Un feble so
d'un gat enfilant
Un onada en el rierol
Un sospir en la tanca
Això significa
que ja no és de nit
El prat està mullat per la rosada
L'alba es aquesta
El dia es desperta alegre
Creuant el pont del sol
I nosaltres dos?
Què passa amb nosaltres dos?
Sí, què passa amb nosaltres dos,
tu i jo?
Bailo i ballo
Només et sento a tu
Per què fugir?
Torna, torna
Torna, estimat amic
Torna, torna
Ballarem cap a on tu vulguis
Vine, ballem
Tot pot passar
Vine, ballem
Ballem, riguem

Un xiulet platejat
des de la copa d'un arbre
El feble so d'un gat enfilant
Una onada a la riera
Un sospir en la tanca
Això significa
que ja no és de nit
El prat està mullat per la rosada
L'alba es aquesta
El dia es desperta alegre
Creuant el pont del sol
I nosaltres dos?
Què passa amb nosaltres dos?
Sí, què passa amb nosaltres dos,
tu i jo?
Ballo i ballo
i m'aturo
Per què fugir?
Torna, torna
Torna, estimat amic.

Els subtítols en castellà són a YouTube.

3 comentaris:

mar ha dit...

hola Merike,
a moltes persones ens passa que relacionem una música amb èpoques de la nostra vida.
Una melodia molt maca. petons.

merike ha dit...

Hola, mar, tens raó, gràcies pel comentari, ara puc continuar.. Hugs!

Salvador ha dit...

Una cançó molt bonica