20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimecres, 29 de desembre de 2010

Coses interessants




Es triga 7 segons quan l'aliment passa des de la boca fins a l'estómac.
Un cabell humà pot contenir 3 kg.
La longitud d'un penis és de 3 vegades el llarg del polze.
El fèmur és tan dur com el ciment.
El cor d'una dona batega més ràpid que el cor d'un home.
Les dones parpellegen 2 vegades més com els homes.
Fem servir 300 músculs només per mantenir l'equilibri quan estem dempeus.
La dona ha llegit aquest text.
L'home segueix mirant al seu polze!


4 comentaris:

Salvador ha dit...

Algun ha anat a buscar la cinta mètrica i la calculadora.

merike ha dit...

Salvador:
Aquesta broma va arribar a la meva adreça d'Arizona. Un metge de 80 anys la ha enviat. Vaig pensar que era divertit. Però li he demanat que no em enviï fotos de dones nues. O de homes. No importa la mida. Les condicions meteorològiques són impossibles a Hèlsinki. Estic perdent el cap. He de quedar a casa. No tinc possibilitat de veure amigues. Els carrers no han estat arades. Si gener, febrer i març són el mateix tipus...

Pakiba ha dit...

Merike no puc veure el video , pero si el home te 80 anys te molt de humor.

Una abraçada i feliz 2011.

merike ha dit...

Pakiba:
he posat el video de la cançó YouTube - When a Man Loves a Woman en finès. Sí, el metge te molt de humor! Però aqui no tenim molt, amb tota la neu. Això és insuportable. I cap millor en 2011:D Bon any nou!