Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 4 de desembre de 2010

El Sibelius, kuusi, dia de la independència al dilluns


Ufff, tenim un cap de setmana llarg.
No m'agrada comprar menjar al frigorífic petit. Per tres dies. És possible menjar fora al diumenge.

El dilluns és el dia de la independència. Tots restaurants tancats, no sé. Però veurem a la televisió la gran festa al palau presidencial.

El Jean Sibelius i "Finlandia" podem escoltar moltes vegades aquest cap de setmana. Però aquí és una música al piano que m'agrada també: Kuusi. (L'avet)
I els pintors finlandesos.
Ah, la Hélène Schjerfbeck era una dona:) I la meva pintora favorita.



Salutacions per a tothom!

8 comentaris:

Sergio ha dit...

Aquí a Espanya dilluns és el dia de la Constitució, una festa nacional també. :)

Salvador ha dit...

I per a què necessites el frigorífic? No estàveu a -14? Pots deixar el menjar a la finestra.

Elfreelang ha dit...

Que passis uns bons dies!

Pakiba ha dit...

Aqui a Catalunya el dilluns també tenim festa es el dia de la Constitució i el dimecres també es una festa religiosa el dia de la Purísima, o sigui que aquesta semana solament se treballan dos dias ja que el dimarts es fa pont a molt treballs.

Que tinguis bona semana.

merike ha dit...

Sergio:
Gràcies pel comentari!!!

Salvador:
Necessitem com és molt fred fora:D
Ara -1 C però un altre dia... -14 C....
El frigorífic és més calenta!

Elfreelang:
Has canviat el nom...

Pakiba:
Sí una persona m'explica el dia de la Constitució estic contenta... I una festa de la Purísma... mare meva com tenen moltes festes!!!!!

mar ha dit...

Hyvä iltaa !!!
beautiful music and pictures !!!
have nice independence day !

merike ha dit...

mar:
gràcies, és el dilluns.. avui Stockmann's:D

Miquel ha dit...

Salut...aquí, ara es fa de nit molt aviat...massa aviat...Una abraçada