20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimarts, 21 de desembre de 2010

via lliure? - el programa de radio RAC1.org



Això és tan estrany.

He escrit un post aquí per a mi per recordar això:

Al principi L'Angelina ha escrit a mi a Feisbuk: "Ets famós a Catalunya".

Llavors L'Olga m'ha escrit un e-mail. Li preguntava si sap aquesta Ràdio.

Contestava donant-me l'enllaç.

http://www.racalacarta.com/audio/mp3/1219%2013h%20(Diumenge%2019-12-10)%20%20%20VIA%20LLIURE.mp3


Ha dit que estan parlant de la Merike al minut 12:35.



Escric totes les classes d'escombraries aquí i s'hagin adonat.
Estic molt preocupada ara.
Estic molt avergonyida.

Per exemple la gent russa no està llegint aquest blog, com he escrit. Només un dia tres espies russos diferents havien visitat.. Probablement per enviar-me spam.

La gent que em llegeix és des de Catalunya, i d'Espanya, i he trobat uns i unes catalans bonics/boniques en persona. Després que hagi fet aquest intent d'aprendre la llengua.

Per què se'ls sorprèn en la ràdio? No entenc què parlen:D

L'esdeveniment del solstici d'hivern té lloc entre el 20 de desembre i el 23 de desembre tots els anys en l'hemisferi nord.
Els meus dies es faran més llargs ara.
Espero que aconseguiré més llum dins del meu cervell, també.

12 comentaris:

Carme ha dit...

Vaig a escoltar-ho! I si és necessari t'ho explico!

Clidice ha dit...

Doncs mira, sense voler-ho ja ets famosa :)

Carme ha dit...

Merike, ja ho he escoltat. No t'has d'avergonyir de res. Es una explicació del teu blog, fantàstica.

Ja saps Merike, que els catalans, ens emocionem sempre quan algú l'aprèn i vol parlar.

Tu també ets una persona bonica!

McAbeu ha dit...

Com diu la CARME, no n'has d'estar ni avergonyida ni preocupada. Simplement et feliciten pel teu blog i el recomanen a tothom.

Jo també hi estic d'acord, el teu blog és molt recomanable i et felicito per haver-lo fet. :-))

Salvador ha dit...

No et preocupis que parlen bé del blog.

Espies russos, que ets de la CIA? ;-)

Pakiba ha dit...

Tot un orgull que parlen bé de tú,estiguis contenta.


BON NADAL .

Carles Casanovas ha dit...

La més famosa, tu salves Finlandia
del fred i l'angoixa, dels teus amics
rossos, ells s'ho perden .
Merike , Carme jo des de fa molt de temps només escolto RAC 1.
ESTIC SEGUINT PER TU els freds del
Nord.Ja heu vist alguna Aurora Boreal?

mar ha dit...

Una Filandesa parlant català?

oh, això és molt bonic...

tothom ho diu que pots estar contenta i orgullosa.

A més de saber parlar el català també saps escriure'l !!!

Una abraçada.

merike ha dit...

mar:
però nosaltres finlandeses estem moltes timides i escriuem errors:D

Olga ha dit...

Encara no he tingut temps de fer-te la traducció del que van dir... Tot i que la meva traducció potser molt pitjor de tot el que puguis escriure tu en català... Però ho intentarem!

merike ha dit...

MOLTES GRÀCIES I BON NADAL A TOTHOM!
Meravellós que heu escoltat el programa:)

Carme:
Ets una persona bonica! Me'n recordo com ahir quan ens coneixíem. Desitjo que tingués més temps d'aprendre la llengua.

McAbeu:
Quan he escoltat moltes vegades crec que tens raó !!!

Salvador: I didn't mean that kind of spies. But I'll never learn to be a menamic because I am not a Latin person. Finnish is a totally different language than Spanish, Catalan, Occitan, Italian, French. I don't care if they laugh at me on the radio or not, I'm having a great time here:)

Carles Casanovas:
No podem veure les Aurora Boreals a la ciutat amb tota llum. He vist un estiu al camp:D

Olga:
No ets preocupis, potser un dia.. Sense tu no hauria sabut això gens!
Entenc una paraula aquí i un altre allà.. Hi ha bona música, també, STEELY DAN.

Ferran ha dit...

Gairebé tres minuts de "fama", digues que sí, Merike! He escoltat la part dedicada al "Finès entre tots i totes" i m'ha semblat una ressenya genial; enhorabona!