Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 27 de gener de 2011

gel i neu, una foto amb un poema musicat

El gel al sud d'Hèlsinki el 16 de gener de 2011


CLIC, EN ANGLÈS, EL GRUP "RAJATON"



He traduit amb la meva amiga que diuen les paraules..

NEU

A les tres de la nit estic al llit
Tu obres la balda de la finestra
tranquil.lament
Retornes a mi des dels darrers vents.

Així ens trobem de nou
Ens mirem a distància
Però tu ets la neu
Tu ets la neu
Jo sóc real, tu ets un somni

que jo esperava en secret
desde la primavera fins a la tardor
he esperat i he sabut que finalment tornaràs
Ara del cel ja està caient la neu.

Així ens trobem de nou
Ens mirem des de la distància
Però tu ets la neu
Tu ets la neu
Jo sóc real, tu ets un somni

el que no es pot tocar
que es fon.
No es pot tocar
et fons

Així ens trobem de nou
Ens mirem des de la distància
Però tu ets la neu
Tu ets la neu
Jo sóc real, tu ets un somni.

3 comentaris:

Joan Guasch ha dit...

Quina melangia més preciosa!

mai ha dit...

Imatges gèlides les del nord d'Europa. Boniques quan les veus des de casa amb una tassa de te entre les mans...

merike ha dit...

Joan Guasch:
gràcies! Moltes dies a traduir la canc,ó...

mai:
Jajaja... Vaig ser a Barcelona de nou al maig. Potser llavors no tindrem neu aquí tampoc ...