Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 3 de febrer de 2011

Tres anys amb aquest blog. L'aniversari ahir!

Gira-sols a Finlàndia...



Ahir va ser l'aniversari d'aquest blog.

Vaig començar a escriure la llengua occitana. Però no hi havia cap llibres o diccionaris. Jo estava escrivint per a la meva diversió. Després he canviat l'idioma per català. El Striper ha suggerit a mi. Estic eternament agraïda amb ell. Va ser un canvi molt bo. Els catalans són agradables, van començar a comentar el meu blog. I moltes vegades he visitat Barcelona. Tinc bons amics i amigues. És bo per a una dona vella. I el seu marit, també.

2008-2011, tres anys és molt temps per escriure un blog sense saber què fer:D

Gràcies a tots i totes!

14 comentaris:

Francesc Mompó ha dit...

Bona diada per al teu aniversari Merike. De tant en tant hi entrem i fem una bona glopada d'imatges de gel i de paraules amables.
Salut i Terra

Elfreelang ha dit...

Moltes felicitats merike és curiós el meu també el vaig començar el mateix dia que tu però té un any menys...Enhorabona!

Pakiba ha dit...

Felicitats Merike que puguis seri molt anys més.pp

Deric ha dit...

Felicitats!

CALPURNI ha dit...

Felicitats pel blog. Sempre hi ha alguna cosa de la que parlar.
Salut i endavant!

manjacostel ha dit...

vertat Merike que vas escriure en lenga occitana?
Ai plan legit?
Te fai un brave poton cara Merike...
A lèu de te legir...

Carme ha dit...

Felicitats pel teu aniversari de blog!

Espero que duri molt més...

Però ja no diguis més "una dona vella" NOOOOOOOOOOOOOOOO!

Jordi Casanovas ha dit...

Per molts anys et pugui anar llegint Merike.

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats per l'aniversari del blog i jo també espero que ens puguem llegir molts anys més. :-))

Meteopallars ha dit...

Moltes felicitats, i per molts més anys, que segueixis fent aquest blog tan interessant.
Gràcies.

merike ha dit...

Francesc Mompó, Elfreelang, Pakiba, Deric, CALPURNI, manjacostel, Carme,
Jordi Casanovas, McAbeu, Meteopallars:

Estic tan feliç que m'han estat llegint i ensenyant-me. Moltes gràcies!!!

jp la rapieta ha dit...

Me pense parrier que los autres, felicitacion.
E que quò podesse contunhar entau 3 ans de mai.

:D

Pilar ha dit...

Encara que tard, jo també et felicito!

merike ha dit...

jp la rapieta:
je vais essayer:) mercés!

Pilar:
estic molta contenta i felic,
bona nit!