Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 8 de febrer de 2011

Vés ja, la neu!

Més neu de nou, per què? Un mal començament per al dia d'avui. Està nevant. Anem a tenir 10 cm més. La temperatura és de + 1 C. Després d'això un clima fred del nord arribarà! La neu sobre el gel. Els hospitals estan ocupats quan les persones cauen i es trenquen els ossos.








L'única cosa feliç és que la meva àloe està florint. És la segona vegada en l'hivern, que va florir al desembre, també. Feliç hivern!

6 comentaris:

M. Antònia ha dit...

Laneu és bonica. Vosaltres esteu molt acostumats i tot ho teniu ben preparat. És hivern encara. Ja vindrà la primavera, el teu Aloe ho diu.

Joan Guasch ha dit...

És curiós, com són les coses. Quan aquí al mediterrani neva, a part del trasbals en les carreteres, és com una festa, tothom té el desig d'anar a posar els peus a la neu. En canvi, als del nord, us condiciona la manera de viure. Jo em penso que no m'hi acostumaria mai, no m'agrada el fred, i als meus àloes tampoc: hem tingut uns quants dies de glaçades intenses i alguns m'han quedat fatal.

Pilar ha dit...

És molt maca la neu, però trobo normal que als que la soporteu de la manera que la mostres us cansi.
preciós l'aloe. Es veu que s'hi està molt bé, a casa teva.

merike ha dit...

M Antònia: nooooooooooo, no estic acostumada al hivern. M'agradaria haver nascut a la Mediterrània!

Joan Guasch:
El meu àloe li agrada estar al balcó fins que es posa molt fred a la nit. Es manté en flor per això. I prefereixo veure el meu àloe en flor en un jardí al costat de la piscina ...

Pilar:
El nostre hivern ha estat molt dur aquest any. 60 cm de neu a Hèlsinki no és normal i fa que el trànsit impossible:D I una dona vella
es queda a l'interior:(

Merula ha dit...

Merci de ta visite sur mon blog .... brrrrrrr ! il fait frais chez toi !

merike ha dit...

Merula:
Oui, la Finlande n'est pas très chaude..
Je n'ai pas sortie beaucoup de temps en 2 mois. Je ne peux pas attendre le juillet et le Jazz a Nice:) C'était l'an 2005 que je l'ai vue et maintenant la ville est differente avec le tramway... Tes photos sont merveilleuses et j'ai vue les autres blogues aussi.., les fleurs.. Salut!