Els grans vaixells passen la nostra casa

dimarts, 1 de març de 2011

Seguidors (100)


Com és possible, d'on vénen??? Jo qui no puc llegir sí molts:D Gràcies a tots i a totes!!

I qui va m'ajudar per fer una pagina nova, aquesta no m'agrada i estic/sóc cansada i vella:)

Avui la Mela ha trobat una bona pàgina. Em van robar en anglès.
= BOULETCORP = LE BLOG =

Haven trobat els millors cançons a Finlàndia, un Gala d'EMMA 2011. AAAH, el meu ordinador no escriu la lletra " ç ". Em molesta.

Emma Gaala 2011 els guanyadors/les guanyadores

La dona Jenni Vartiainen ha guanyat 7 categories! I és la guanyadora del públic amb aquest vídeo:

19 comentaris:

Miquel ha dit...

Salut...et sigo des-de fa molt de temps....Una abraçada...Ánims...Miquel, des de Totbarcelona. Salut

El porquet ha dit...

Jo he estat el 99! He vingut recomanat d'algun altre blog... ja veus que tens admiradors!

Jordi Dorca ha dit...

Sí, jo també.

Carles Casanovas ha dit...

Bon dia Merike, la Ç es diu
c trencada !

merike ha dit...

Miquel:
jajaja, molt bé, amb les fotos de Flickr també!!

El porquet:
Sóc una dona completament sorpresa! L'última vegada que vaig mirar el nombre va ser 93. I una sorpresa ja és clar. Estic intentant aprendre la llengua, sinó que prenc una manera fàcil.. Com una nena:) Gràcies per llegir! Ara vaig llegir el teu blog.

Jordi Dorca:
Gracies per a tu també, ara miro.. Estic contenta de rebre comentaris i espero respondre a totes. Per aprendre. Els traductors són molt mals:) Tinc una bona mestra qui parla amb mi, sense ella no hauria continuat tant de temps ..

Carles Casanovas:
La c trencada no puc escriure amb el meu teclat. Cada vegada prenc de la xarxa, copiant la paraula amb una. No m'agrada aquesta dificultat. Però no tenim aquest alfabet en finès. Per fer un é, è, ó, ò necessito clicar dues vegades. Però una c trencada és impossible. Quan estic cansada escric " c, "....................

Pakiba ha dit...

Merike felicitats per els 100 seguidors, jo ja saps de on vinc i m'agrada estari.

Petonets.

Salvador ha dit...

Per ç escriu Alt + 0231 (amb la tecla Alt premuda escriu 0231) i per Ç Alt + 0199

merike ha dit...

Pakiba:
gràcies, jo només estic sorpresa! (I els/ellas poden tancar seguire:D

Salvador:
Gràcies per la matemàtica! Potser intentaré...
i no fonciona!!! ="#! }@£

Sóc una dona estúpida i vella.
És encara més difícil que d'escriure la paraula en anglès a Google Traductor, LOL

M. Antònia ha dit...

MOLTES FELICITATS! Suposo estaràs contenta de tenir tants seguidors

merike ha dit...

M. Antònia:
Estic contenta si una persona commenta. Si no commenten, oblidaré mes paraules.. Estic sorpresa com saben que jo existo. Salutacions! Molta neu a Hèlsinki.

mai ha dit...

Tens un bloc molt acollidor des d'un país nòrdic. Ens capta l'esforç que fas per comunicar-te en la nostra llengua i la manera en què ho respectes. moltes felicitats, orgullosa estic de llevar-me al matí i sentir per la ràdio , RAC 1 , mentre em dutxo , que comenten el teu bloc i jo penso: jo en sóc seguidora!!

merike ha dit...

mai:
Gràcies pel suport!
Potser pugui iniciar una moda pels finlandesos: aprendre català amb un blog:D

Barcelona és a dir, el número 1 dels ciutats de viatges per les vacances.

Moltes gràcies! Jo només he estat sorpresa del 100... Petonets!

Salvador ha dit...

Ho has d'escriure amb els números de la dreta del teclat, no els de dalt

Joan Guasch ha dit...

Estic encantat de passejar-me pel teu blog i trobo sensacional que una persona d'un lloc tan lluny de la Mediterrània faci l'esforç que fas per escriure tan bé aquesta llengua. Pel que fa a la ç, jo no m'hi amoïnaria (a més, els primers ordinadors espanyols no tenien la ñ). He escoltat amb fascinació el video de la cançó. Diuen que el finès és un dels idiomes més difícils del món. No ho sé, jo, però escoltant i tancant els ulls veia un paisatge de grans horitzons blancs i, sota un cel blau, una persona de lluny que caminava solitària. Felicitats pel blog i ànims, que ja s'apropa la primavera!

Elfreelang ha dit...

Moltes felicitats Merike! pel bloc pels 100 seguidors i per tot!

merike ha dit...

Salvadoooooor!!:
Però ara que ets parlant! Moltes gràcies!!! ÇÇÇÇÇ ççççç!!!!

Joan Guasch:
M'encanta llegir-te:) El finès no és difícil, vols aprendre???
YouTube - Finnish Lesson 01

Elfreelang:
quin nom difícil tens, per què has canviat??:D I ara 101! Petonets!

Joan Guasch ha dit...

Ei! És divertit! Ara em falta aprendre una mica més d'anglès ;-)

mar ha dit...

Hola Merike, quina sorpresa també per a mi veure que tens tans seguidors. Enhorabona.
Les teves cròniques, noticies i aportacions del teu país ja veus que són molt benvingudes i celebrades per moltes persones.
Me n'alegro també de poder contribuir una mica a ajudar-te en la llengua catalana.
No et cansis mai d'aprendre.
Jo ara miraré l'enllaç del finès. Una abraçada i molts petons.

merike ha dit...

Joan Guasch:
No he trobat un vídeo català - finès, però vaig seguir buscant:)

mar:
gràcies per a tu que has intentat ser la meva professora! És molt important aconseguir el suport de tu:) Gràcies de tot cor.