20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 21 d’abril de 2011

bitllets d'anada i tornada per la nostra segona casa

Perquè som gent vella viatgem sempre en un grup guiat.. Després que l'autobús ens hagi portat a l'hotel no veurem el guia o la resta del grup. Quan retornem a casa arribem a l'aeroport amb l'autobús amb el grup. L'hotel és més barat quan una agència de viatges gran té la quota. Comprar l'habitació d'hotel i l'avió separadament seria més car. Només el viatge s'ha comprat mitjançant internet perquè els agents no n'estan venent gaire en qualsevol altre lloc.
El món de l'internet és dur per a nosaltres vells:) Funcionarà la meva impressora que em donés les bitllets..

L'aeroport d'Hèlsinki ha estat elegit el millor del món entre 600 aeroports. Un bon lloc per esperar que el viatge comença. El vol durarà aproximadament 4 hores.



L'hotel a la via Laietana



6 comentaris:

Joan Guasch ha dit...

que tingueu un viatge i una estada agradable!

Annika ha dit...

bon viatge! :)

merike ha dit...

Joan Guasch:
vull un bitllet d'anada només:)

Annika:
gràcies i bona setmana santa, a Finlàndia diuem PÄÄSIÄINEN de Easter.

Lectora corrent ha dit...

Merike, are you in Barcelona now? Or have you just bought the plane tickets and booked your hotel? (a very good hotel indeed!)

merike ha dit...

Lectora corrent:
I sent you an email, I hope you have seen it! It is a nice location!! I used to go to Hotel Colon but then they don't have it in their program anymore. Or maybe the agency no longer exists. Everything changes too rapidly..:D Hugs!

ilargia ha dit...

m'agrada el mecanisme de les maletes, esta molt bé...però ara entenc perquè perden tantes maletes (almenys la companyia FinAir)..tot i que després les retornen amb perfectes condicions! M'agrada el teu blog...parles fantàsticament el català! Jo vaig estar 6 mesos a Finlandia (Oulu), em va encantar, però vaig apendre poques paraules fineses..Minun nimi on maria. Mitä kuluu? :) Us felicito pel bon país que heu construit.