20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

divendres, 8 d’abril de 2011

El Blogger i el meu gmail no foncionan junts

És hora d'acabar la meva hibernació ...
La neu s'està fonent. Molts dies de pluja. El cap de setmana ens porta uns 6 graus sobre de zero.

Diumenge al parc Kaivopuisto, al sud de Hèlsinki. L'edifici al fons és una part de l'Ambaixada d'Estats Units.



El Blogger m'està causant problemes. Fins i tot si faig clic al meu comentari d'un altre blog perquè la resposta possible seria mostrar al meu gmail ... no passa res.
Em pregunto el que he fet. Molt difícil.

8 comentaris:

Miquel ha dit...

El g.mail no funciona amb el bloger , perque el bloger va amb hotmail. És per això que a vagades tens problemes. Salut

merike ha dit...

Miquel:
no pot ser, faig tot amb Firefox i ha estat bé abans. He intentat trobar com fer els enllaços (aqui ha fet "tens un raco dalt del mòn" però no comprenç com és fet.. Potser he fet alguna cosa mal quan buscant el possibilitat. Gràcies i bon cap de setmana!

El porquet ha dit...

Doncs jo no tinc problemes.

Veus, i jo aquest cap de setmana me'n vaig a cercar la neu als Pirineus!

Carles Casanovas ha dit...

Estic content de que comenci a desglassar a casa teva, jo estic escrivint aquet comentari mentre
l'Iva Zanischi esta cantant Onli You,
Fantàstic !

merike ha dit...

El porquet:
I busquem alguns llocs sense neu i amb flors petites
YouTube - Reijo Taipale - Pieni kukkanen

Carles Casanovas:
I jo estic feliç de veure Catalunya aviat. La dona italiana canta bé. M'agrada la cançó amb The Platters, pots veure les paraules també:

YouTube - THE PLATTERS - ONLY YOU

Esperem veure un concert a Terrassa. Si podem mantenir oberts els nostres ulls. Comencen a cantar tan molt tard...

YouTube - Carme Canela canta a Jordi Matas

Annika ha dit...

Estrany :S mai vaig tenir un problema amb gmail :S espero que ho resolguis aviat.
bon cap de setmana :)

Joan Guasch ha dit...

M'alegro que ja pugueu anar a buscar flors perquè el paisatge es desglaça. Aquí, en canvi, tenim massa calor, 25-30 graus. No és normal. D'informàtica tampoc no en sé. De vegades m'agafa algún atac (de nervis) i la meva dona ha de venir a rescatar-me.

merike ha dit...

Annika:
I never have had problems with gmail. It is a Blogger problem. I have noted my gmail address to be the one where to send any comment after my comment on other blogs - so that I'd know someone has answered me. This does not work now. I know I should write to them but I'm lazy. The Blogger help people..:) Have a wonderful weekend!

Joan Guasch:
25-30 graus és meravellós. Per la meva visita de Barcelona:) Visc un atac de nervis tots els Ara ja no se sorprèn ja per què estic escrivint aquí.dies, trastorn bipolar. Ara ja no et sorprèn ja per què estic escrivint aquí. Tinc idees boges tot el temps:)