Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 22 d’abril de 2011

No entenc això. I tu?

La revista nord-americana TIME ha portat el president de ROVIO, creador del joc mòbil ANGRY BIRDS (Ocells enfadats) entre les persones més influents del món! INFLUENTS! Entre el 100 el PETER VESTERBACKA de Finlàndia és el 7. El Mark Zuckerberg de Feisbuc és número 6. Ostres? Deu n'hi do? Com diuem ara? BeBlog » Un joc d’ocells “enfadats” bat rècords en Android

El Vesterbacka parla en aquest vídeo:



La llista completa pots clicar aquí: The 2011 TIME 100.

No entenc això. Els jocs mòbils són tan importants? En la mateixa llista, el president de la EUA el Barack Obama és el número 86. La seva esposa, la Michelle, en lloc 22 és més important!
I el Lionel Messi, número 87!

Bona Setmana Santa! Un joc enfadat amb ous:



7 comentaris:

El porquet ha dit...

Ui, jo hi he jugat un munt! Ara bé, d'aquí a declarar-lo persona influent.... a mi no m'ha influït en res, fora de fer-me matar el temps alguna estona!

merike ha dit...

El porquet:
però és gratis el joc????

El porquet ha dit...

Jo tinc baixat unes versions que et deixen jugar unes pantalles (moltes) de forma gratuïta!

zel ha dit...

Jo no sé ni qui és, ni què és...

merike ha dit...

El porquet:
Wow! Em sembla que el meu telèfon mòbil que té una bateria buida ben aviat ...

zel:
I jo ha fet molts enllaços!! Totes paraules blaves..
Pots veure el vídeo:) Un joc per al teu telèfon mòbil. Jo no he jugat. La meva qüestio era: com és possible que un home finlandès qui ha fet un joc mòbil és més influent que l'Obama:))) El meu català és tan pobra. Potser he de deixar d'escriure? Però m'encanta! Potser vaig a arribar a Girona la setmana que ve:D Jo m'entenc. I ara, quan faig clic a les granotes a la dreta que s'arriba a el blog que he llegit molt. El pare d'aquest blog, hihi. Petons!

Elfreelang ha dit...

El món valora més un joc que altres coses el món està boig Merike!

merike ha dit...

Elfreelang:
Hola! M'encanta et veure al blog! El Blogger és boig per a mi també:) No fonciona el "Enviar els comentaris de seguiment per correu electrònic a gmail"
No puc veure si tinc alguna resposta al altres blogs:( Bona setmana santa i una abraçada!