Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 7 de maig de 2011

Quin edifici tan meravellós i una senyora fantàstica m'ho mostrava.


No és sorprenent? No puc creure això encara!
Era un honor immens per a mi. Tenir una científica per mostrar-me el Museu de Ciències Naturals de Barcelona!! Un matí memorable, molt especial.

El Museu Blau és valor una visita llarga. Al Fòrum, final de la Diagonal (o el començament?).
Entrada lliure fins al 30 de juny;)

Gràcies amiga estimada,
l'altra autora d'aquest llibre



Em donava una còpia! Estic tan i tan feliç! He conegut finalment a ella, una dels meves lectores des del començament del blog - gairebé. (Naturalment era jo qui ha trobat el seu blog meravellós primer;)






Presentació | Museu Blau | Museu de Ciències Naturals | El web de la ciutat de Barcelona

10 comentaris:

Carme ha dit...

Viatge a viatge, vas coneixent amics i llocs, ets una experta ja de Barcelona! Jo no conec el museu Blau!

merike ha dit...

@Carme:
has d'anar allà!! és excel.lent!! molt fosc a l'interior, perquè totes les coses que veus allà il.luminades ... aaaah!!! Estic molt interessat en la biologia. Sóc al cel!

Joan Guasch ha dit...

És una de les visites pendents. Gràcies per recordar-ho. Totes les ciutats del mon ténen el seu què, però Barcelona és molt agradable.

merike ha dit...

@Joan Guasch:
el museu de Hèlsinki és petit i diferent, he trobat un post vell;)
FINÈS ENTRE TOTS I TOTES: El construint d'un diorama d'un Ós - Museu d'Història Natural, Hèlsinki

Miquel ha dit...

Felicitats ¡¡¡

merike ha dit...

@Miquel:
salutacions!

Olga ha dit...

La pròxima vegada has de pujar cap al Pirineu ;)

merike ha dit...

@Olga:
Ja ara teníem una llista d'espera llarga;)
Gràcies per a la invitació. Potser vindràs a Hèlsinki aviat?

mar ha dit...

Una matinal molt enriquidora. Me n'alegro que t'ho hagis passat molt bé visitant el Museu en companyia de la Doctora Biòloga.
Una abraçada.

Mercè Piqueras ha dit...

Merike, va ser un matí molt agradable. I gràcies per la propaganda del llibre. Llàstima que no hagin fet la segona edició de la versió anglesa ni de la castellana. El Museu està encara en una fase preliminar. Quan algú de Barcelona em diu que hi vol anar, els recomano que esperin a la inauguració de la segona fase, a finals de juny.