Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 18 de maig de 2011

Un dia a Barcelona

.. ens n'anàvem a la teulada de l'hotel Montcada



.. .. vèiem l'estàtua de Ramon Berenguer III



.. .. caminàvem al barri i admiràvem els edificis



.. els homes venent bosses falsificades: aquí de Burberry i Vuitton .. Tenen un sistema ràpid per agafar la mercaderia i córrer si un policia s'acosta



Moltes banderes pertot arreu



M'agrada aquest, una palmera cap amunt d'allà



Llavors una amiga catalana em venia a trobar. Sortíem per seure sota un paraigua gran quan de cop i volta començava a ploure. I gaudir d'una cervesa petita.



Al vespre el meu espòs em portava a un restaurant bonic a la vora de l'Ajuntament. S'anomenava My Donkey And I - El Meu Ase I Jo - Mi Burrito Y Yo !!!!



Quan era nena la meva mare m'enviava a la botiga per comprar vedella. Avui dia no veiem vedella a les botigues ja.

Quina delícia! En podríem gaudir aquí amb formatge de rocafort.



Un senyor jugava música silenciosa per a nosaltres.



La vedella era deliciosa. Per això decidíem menjar unes postres.



Estava mig menjat quan me'n recordava fer una foto.



El restaurant era tan bo que ens n'anàvem el dia següent de nou. Era el dia en què Finlàndia estava jugant hoquei sobre gel contra la república Txec. El nostre cambrer era un Txec !!! i se li plaïa per donar-nos els resultats del partit que podria veure del seu telèfon mòbil..

Era l'únic que Finlàndia no guanyava:)

4 comentaris:

Carles Casanovas ha dit...

En Ramón Berenguer III també dit
El Gran, és el meu Rei preferit,
crec que és el que va donar sentit a tota la Pàtria Catalana.
Estic content de que la teva estada a Barcelona et vagi ser plaent.

merike ha dit...

Carles Casanovas:
El teu Ramon Berenguer El Gran havia nascut a Rodes, Occitània! Un altre gran occitan m'ha borrat del feisbuc.
Es necessita per a mi a llegir més del Ramon, és molt interessant. Bona nit!!!

Annika ha dit...

Sempre que vaig de viatge faig fotos al menjar i el meu pare diu que sóc rara xD Molt bones i interessants fotos. Quines ganes d'anar a Barcelona!

merike ha dit...

Annika:
He visitat el aeroport de la teva ciutat:) Era nit i no he pogut veure res:( Una vegada quan tornava a casa de Nova York.