Els grans vaixells passen la nostra casa

divendres, 12 d’agost de 2011

Boja per la cançó

El darrer diumenge sentia aquesta cançó a la ràdio. Tenim el luxe per escoltar 3 hores de música de jazz una vegada per setmana !!!!!!!!!!!!!!! El jazz no és gaire popular aquí. Però el meu tipus favorit de música.

Era cantat per un home.
No reconeixia la veu.
YouTube no té aquesta versió.

Però m'encanta aquesta cançó. Espero que a algú a Catalunya li agradi, també.




Table of lunar phases - Wikipedia, the free encyclopedia

6 comentaris:

Ferran ha dit...

No m'agrada: m'encanta! Molt bona música per començar el cap de setmana, per exemple ;)

Pakiba ha dit...

Molt bona, m'agradat.


Bon cap de setmana.

merike ha dit...

Ferran:
No hauria cregut que t'encanta aquesta cançó! M'has sorprès positivament!
Extraordinàriament bon cap de setmana!

(btw, if everybody had the same problem with Blogger as I have (not being able to get the replies to their comments here to their email.. I'd have to stop writing this blog)

Pakiba:
Gràcies i bon cap de setmana per a tu també!

Ferran ha dit...

I hope you can solve this damm problem with blogger, Merike. What a nuisance!

ps: I like almost all types of music. It is just a question of the right moment for each of them :)

Molt bon cap de setmana!

Carles Casanovas ha dit...

És una bona cançó per un matí d'Agost, ahir per la tarda vaig anar a fer un passeig per Passeig de Gràcia, Plaça de Catalunya, Portal del Àngel, Catedral, Plaça Sant Jaume, carrer Ferran...tot un luxe Merike, vaig arribar a casa feliç!

merike ha dit...

Ferran:
Oh, I have tried to solve it..
They don't seem to have any Help anymore:( Bona setmana!

Carles Casanovas:
Quin luxe Carles! I jo estic llegint un llibre de Barcelona: L'ombra del vent de Carlos Ruiz Zafon!