20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

divendres, 5 d’agost de 2011

La vida a la platja de Niça

Aquests llits són massa cars





Contracten a un llit amb 20 euros aquí. És massa de pagar per un dia. Però la platja no té sorra. Només petites pedres. Jo no he provat algun d'aquests.
Crec que és estúpid tenir massa diners i mantenir els llits de platja buits!

Fa vint anys podríem veure les dones molt més amb els pits nus. També he estat un d'elles en la meva joventut. Estic contenta que les dones entenen millor cobrir més per evitar el càncer de pell.

10 comentaris:

Jordi Dorca ha dit...

Bones vacances, si sou a Niça.

merike ha dit...

Jordi Dorca:
Gràcies, sempre estic lliure de treball però les vacances a Niça dues setmanes al juliol. Bon cap de setmana!

Annika ha dit...

tot és molt blau! El cel, el mar, tot..m'agraden les fotos :)
20 euros per dia és massa, però els llits semblen confortables :P

Elfreelang ha dit...

Bon estiu! tens raó 20 euros és molt car...ens hem de saber protegir del sol!

mar ha dit...

Hola Merike una platja molt ben aprofitada pels que lloguen tumbones i para-sols, encara que una mica cars.
Els colors són com de la bandera francesa.
Una abraçada.

meritxell ha dit...

Vull tornar a Niça però amb les teves fotos, de moment, tinc prou :)

Ferran ha dit...

A mi també m'ha sobtat tant de blau, com a l'Annika. Ja se sap: quan vius a Alemanya, blau al cel i mar blau són una raresa :)

Records, Merike.

merike ha dit...

Ferran:
Que penses de la meva foto de títol, és sí ample que vols fer al teu blog?

Això són 2532 x 840 píxels.

Gràcies per la visita!!!

merike ha dit...

mar:
sí, has vist el tricolor també!!!

Ferran ha dit...

Well, in fact your pic is of the same kind as mine. In my case, I would like a long picture, one occupying the whole lengh of the blog. For what I am seeing, I doubt this is possible, though...

Grüß dich!