Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 15 d’octubre de 2011

al parc del parlament... polìtica ;)



Jo estava assegut amb la meva dona
al parc del parlament
Estàvem veient els membres del parlament caminar al costat de nosaltres
La dreta utilitza la part dreta de la via
La meva dona li va dir: Dóna'm més de vi blanc
Li vaig donar
De fet, els dos teníem una mica de vi
Llavors em va dir: et vull abraçar
ella va estar d'acord
No obstant això, en un lloc públic que no va fer més

En una altra ocasió, jo estava assegut amb la meva dona
al parc del parlament
Estàvem veient els membres del parlament caminar al costat de nosaltres
L'esquerra fa servir el costat esquerre de la via
La meva dona li va dir: Dóna'm més de la vi negre
Li vaig donar
De fet, els dos teníem una mica de vi
Llavors em va dir: et vull abraçar
ella va estar d'acord
No obstant això, en un lloc públic que no va fer més, naturalment


Un tango compost pel Unto Mononen que hauria fet un tango per en M A Numminen encara que el text era d'una guia telefònica!

5 comentaris:

Carme ha dit...

:) una cançó divertida...

Ferran ha dit...

Hehe... divertida com diu la Carme, i ben original :-)

Pakiba ha dit...

Original.

merike ha dit...

Carme, Pakiba:
és molt original el Mauri Antero Numminen. Ell ha fet cançons per a nens també.

Ferran:
ben conegut a Alemanya. Entre els estudiants universitaris;)
M.A. Numminen - Ich mit meiner Braut im Parlamentspark - YouTube

Ferran ha dit...

Schöne Musik. Und lustig :))