20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 13 d’octubre de 2011

Premis Cats - Dia de fracàs!


Picasso: La dona plorant, 1937, trobat aqui


El Dia Nacional de fracàs a Finlàndia avui en dia. És vertat! Tenim un dia de fracàs.
El primer any que tenim un!! Que bo, un dia després la meva misèria.

També el primer dia després dels Premis Cats i la Merike no ha guanyat:D
Aquest dia és per encoratjar a les persones a la feina.
Han de tornar a intentar-ho i no donar-se per vençut.

Per l'any que ve suggereixo una categoria nova:

"El pitjor blog escrit en català."

Vaig tenir una millor oportunitat de guanyar. És millor així!

13 comentaris:

Elfreelang ha dit...

cap fracàs Merike al contrari tot un èxit haver estat entre els blocs nominats!!!! a més la competència era molt forta! res de fracàs!

Carme ha dit...

Merike, és tot un honor estar nominada. Jo ho penso.

La meva Col·leció de moments tampoc ha guanyat cap premi, però no ho considero cap fracàs... estic orgullosa de ser amb els finalistes. Tots boníssims!

Enhorabona, guapa!

El dia de fracàs a Finlandia fa rumiar molt, eh? tornar-ho a intentar està bé, sempre!

Ferran ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ferran ha dit...

Fracàs? Merike, you are the only person that I know, who writes a blog in a language which is not her mother tongue! And not only that: you have a bunch of followers who ADORE you for being able to do what you do!

No t'has endut un premi de c@ts, però com dic avui al blog, el premi és per TOTHOM (you included, obviously) que escriu en català, que dóna d'aquesta manera un suport vital a la nostra llengua!

Tinguis o no tinguis un c@ts, tens la nostra admiració, que és mil vegades més important!!

fanal blau ha dit...

Estic del tot d'acord amb en Ferra. Els premis són, un reconeixement, però són un joc.
El que realment és un premi per tots nosaltres, és la teva empenta i el teu blog.
Els tenim aquí per compartir!
Una abraçada, Merike!

Sr. Tinc ha dit...

Fracàs? Una persona que s'esforça en aprendre la nostra llengua i cultura, des de l'altra punta de món, nominada entre un fotimer i mig de blogs en llengua catalana i que escriu el català d'una manera que ja voldrien molts catalans d'aquí? Fracàs? No em feu riure... ;-)

zel ha dit...

Jo et vaig anomenar com la meva c@ts particular, per mi tu ets "LA DONA"
Petons!

McAbeu ha dit...

Pots estar segura que el teu resultat als Premis C@ts no ha estat cap fracàs.
Ser escollit entre els guanyadors és una loteria que s'agraeix de tot cor, però en cap cas significa que els altres no s'ho mereixien i pots estar segura que el teu blog s'ho mereix.
Com t'ha dit en Ferran, tens tota la nostra admiració i això no ho canvia cap premi.

merike ha dit...

Elfreelang, Carme, Ferran, fanal blau, Sr. Tinc, zel, McAbeu:

Jejeje, això era només una broma, divertit, per fer-me feliç!

MOLTES GRÀCIES PEL SUPORT!!!

Però realment teníem El dia de fràcas ahir!!!

Està fet per a gent de negoci.
Quan no tins cap èxit, has de provar una altra vegada.. i mai no es rendeixis.

Un bon exemple era l'empresa finlandesa ROVIO.
L'empresa feia 50 jocs de telèfons mòbils amb cap èxit. Llavors gran èxit amb ANGRY BIRDS i són ara realment grans al món! El seu valor és un miliard dòlars:)
Angry Birds In-game Trailer - YouTube

El porquet ha dit...

Fracàs ni en broma! Estaves nominada i aquest és un gran reconeixement! Et van votar molts blogaires d'entre una gran quantitat de blogs! I això ja és un premi generós i fantàstic!

Com ja t'han comentat per aquí, també tens la meva admiració, de veritat.

mar ha dit...

uNA PROPOSTA DIFERENT AIXÒ DE CELEBRAR EL DIA DEL FRACÀS.
DIUEN QUE NO ÉS IMPORTANT QUANTES VEGADES CAIGUIS SINÓ QUE EL QUE ÉS IMPORTANT TORNAR-TE AIXECAR.

Una abraçada.

meritxell ha dit...

Algú t'ho havia de dir, bona dona: Plo-ra-mi-ques!
Visc(a) Finlàndia! :)
Per cert, abans d'acabar l'any ens veurem!!!!!

merike ha dit...

El porquet:
He escrit una broma ... Però no creus que és increïble que pugui comunicar-se amb tu sense llegir cap llibre o la gramàtica?? Petonets!

mar:
ets una dona especiala que m'ha ajudat molt, gràcies!!!!!

meritxell:
AAAh, you are tired of the British!!! Que bo!!! Ens veurem!