20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

divendres, 11 de novembre de 2011

11.11.11 + una endevinalla


El meu marit passa l'aspiradora. Estic descobrint coses noves al blog: com "escriure" el meu blog.

No he entès com funciona el LinkWithin - Install Widget on Blogger:(:(:( No funciona al meu blog? Com els comentaris que no puc veure als blogs que he comentat..

Avui la gent es va a casar en abundància: 11.11.11.

El meu espòs has dit: llavors es divorcien en 12.12.12.

He trobat el PhotoScape absolutament meravellós per utilitzar.

La meva flor clivia és fet amb ell. Florint ara. L'any passat per Nadal.

ENDEVINALLA:

Quina cançó en català em sembla el començament d'aquesta cançó d'en Esa Pakarinen?
El cantant era molt popular a Finlàndia, ha fet música i pel.licules, utilitzant una llengua finesa, "savo".

8 comentaris:

Jordi Dorca ha dit...

L'Estaca, oi?
Bon dia!

Carme ha dit...

Ei! Sí!

Sembla l'Estaca del Lluís Llach!

Elfreelang ha dit...

Ostres sí si que ho sembla...

merike ha dit...

Jordi Dorca, Carme, Elfreelang:

Molt bo.
Me n'he adonat igual.

M'espantava.
Potser no li agrada aquesta cançó.
La cançó catalana no és divertida.
La cançó finlandesa sí.
Estic segura que el compositor finlandès no sabia aquesta cançó catalana.

Deric ha dit...

molt ocurrent el teu marit!

merike ha dit...

ocurrent = sukkela en finès :) gràcies per ensenyar-me, una paraula nova!!!!

manjacostel ha dit...

Merike ai pas trobat per l'estaca. Mas me pareis que sias crusèla amb ton espos: li demandar de passar l'aspirador , alara que i a l'egalitat de l'òme e de la femna!!!!

merike ha dit...

manjacostel:
Sí, és l'estaca.
L'egalitat entre nosaltres és que jo no faig res:D