Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 6 de novembre de 2011

L' hallux valgus



Quan era una nena (5 anys) he vist dos ballets a l'Òpera. Els ballets del Txaikovski. Ballava tot el camí a casa. La meva mare ha decidit que vull anar a una escola de ballet!! Txaikovski és el meu compositor favorit. Juntament amb Sibelius.

No obstant això, la mestra de ballet ens va donar sabatilles de ballet durs molt aviat. El peu no s'havia preparat. Ara tinc l'hallux valgus:)


El llac dels cignes



i La Bella Dorment



Una broma



La pel.licula



12 comentaris:

Carme ha dit...

A mi m'agrada més la música que el ballet.

També vaig fer una mica de ballet quan era nena, però no gaire temps, només un parell de cursos escolars.

Jo no tinc Hallux valgus!

Quina mala sort que t'hagi quedat aquesta mala forma del peu!

Salvador ha dit...

Ets tu la noia de la foto?

merike ha dit...

Carme:
Jajaja, així és la vida. La mestre estava interessat als diners, cap la salut de les nenes.

Salvador:
Com estàs? Long time no see. Sí, naturalment sóc la nena de la foto. No tinc cap dret d'autor;) El fotògraf està probablement mort. Fet quan tenia 12 o 13 anys. Lletja com avui.

Yaelian ha dit...

Samasta syystä taitaa minullakin olla tuo hallux valgus;D Toinen jalka leikattu ja toisessa se ei vaivaa liikaa....Suloinen ballerinakuva!

merike ha dit...

Yaelian:
Voi hurja! Minulla on nyt upouudet silikonituet varpaiden väliin laittaa, saa nähdä jaksanko niitä käyttää. Kaikki aina alussa menee hyvin mutta jo rupeaa kyllästyttämään.. Ne saattaisivat vielä vanhankin varpaita oikoa.
Joskus vielä selvitän missäpäin majailet siellä kaukana auringon maassa. Minulle on tullut monia tuttuja Israelista, valokuvasaiteilta. Kiitos kommentistasi!

Pakiba ha dit...

La nena de la foto molt maca i m'encanta el balet.

Mercè Piqueras ha dit...

La nena de la foto és molt maca. Quan jo era petita, només les nenes de famílies riques feien ballet. Després la situació va canviar. Les meves filles van fer ballet uns quants anys i una d'elles hi va tornar ja de gran. S'ho prenien molt seriosament i les preparaven per a un examen que els examinadors venien de Londres. Després els donaven un diploma signat per Margot Fonteyn.

merike ha dit...

Pakiba:
gràcies:)

Mercè Piqueras:
La meva familia no era rica i no he rebut diplomes, LOL. He ballat a partir dels 6 fins als 13.
Margot Fonteyn 60 anys - YouTube

Yaelian ha dit...

Asun Holonissa,ihan Tel Avivin naapurissa.Pitääkin joskus laittaa jonkunlainen kuvapostaus;kaupungissa on paljon nättejä paikkoja.

merike ha dit...

Yaelian:
Kiitos tiedosta ja toivon että huomaan kuvapostauksesi:) Meillä on vieläkin ihan "holonilaiset" lämpötilat, kuvaannollisesti, uskomaton marraskuun alku!
Mukavaa iltaa!

Carles Casanovas ha dit...

També m'agrada la melaconia d'en Sibelius. Crec que reflecteix l'esperit del teu pais.

merike ha dit...

Carles Casanovas:
Podem veure la natura del meu pais en la seva música.