20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dijous, 24 de novembre de 2011

Mor la soprano Montserrat Figueras, dona de Jordi Savall



Fragment d'una actuació del grup Hesperion XXI, dirigit per Jordi Savall. La seva esposa, Montserrat Figueras, era una soprano meravellosa.



Montserrat Figueras, soprano
David Sagastume, countertenor
Francesc Garrigosa, tenor
Lluis Vilamajo, tenor
Marc Mauillon, baritone
Daniele Carnovich, bass

Hespèrion XXI
La Capella Reial de Catalunya

Dirigit per Jordi Savall

El 4 de setembre ha actuat a Hèlsinki,
el ultim dia del Festival d'Hèlsinki:
Jordi Savall: Jerusalem

6 comentaris:

Mortadel·la ha dit...

Una gran pèrdua...
Gràcies per dedicar-li un post.

Jordi Dorca ha dit...

Merike,
La música, triadíssima, que ens poses és un gran al·licient d'aquest blog. Sovint la poso com a música de fons.
Ja torno.

Joan Guasch ha dit...

Sóc dels estranys als que els agrada la música antiga i, no cal dir-ho, la capella reial. Sempre es moren abans d'hora les persones que ténen tantes coses a dir. És injust.

merike ha dit...

Mortadel.la:
he llegit de la mort i com la música m'agrada molt he fet aquest post petit.

Jordi Dorca:
Estic molt agraïda. Torna per corregir el meu català també:)

Joan Guasch:
és molt injust!

Ferran ha dit...

Honestament, no la coneixia. L'he coneguda aquests dies, justament arran de la seva mort. He escoltat la seva veu i m'ha arribat endins. Més val tard que mai, diuen, i és cert!

merike ha dit...

Ferran:
I jo que he parlat d'ella abans...