20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimecres, 22 de febrer de 2012

Por escènica


No podria creure els meus ulls. Un home escrivia a mi des de TV3 català i em demanava que vingués al seu programa de TV Export.cat el març. Era alguna cosa sobre productes catalans que es venen a Finlàndia, endevino. No entenia força.

Em donava un exemple de la sèrie de TV, fes clic aquí.

Diuen: "....I tu ets perfecta pel perfil que busquem, seria genial que tu hi poguessis participar!!! Ens agradaria molt!!" El meu cor fa mal com havia de dir no. Tinc tanta por.

Però espero que haguessin malentès i pensaven que sóc una dona jove amb uns cabells arrissats rossos llargs:)

No tinc cap idea com sabien de mi i el meu blog. Pensaven que parlo el català bé, suposo:D "Té deixat comentaris al teu blog" ha dit el home. Potser és el amb nom ":)" ??

Estic molt afalagada naturalment. Està sorprenent força el que m'ha passat des que començava el blog!!! La gent que escriu blogs és mestres, doctors, escriptors - i jo sóc només una desconeguda. Boiga per Barcelona, naturalment, Barcelona és la més bonica ciutat en Europa.

I'll never know....

12 comentaris:

Pakiba ha dit...

Molt bó Merike, si vens ja ens u dirás.

merike ha dit...

Pakiba:
no no no, seria a Hèlsinki. Però no participo. Tinc por:)

Carme ha dit...

Merike, tu ets una dona jove, i tens els cabells rossos només que no els tens arrissats... i això què importa? :)

Estaries perfecta a TV3, però si no vols... tampoc t'hi obligarem!

La por escènica és ben comprensible, passa a molta gent!

Però fa il·lusió que t'ho proposin, no?

merike ha dit...

Carme:
Sí, fa molta molta il.lusió!! Sóc al setè cel. Però no vulgui anar-se'n a cel encara:)
Quina llàstima que fan el programa a l'hivern. Tenim tanta neu aquí ara, aposto que no comença a fondre el març;) Petons!

Xarnego ha dit...

Seria una alegria enorme saber que representes als catalans, des de un lloc, que de desitjar-ho, no crec que mai pugui visitar.
El meu encoratjament, tu vals molt, i estic segur que faràs un gran debut.

Una abraçada des de Girona.
(No es Barcelona, pro de debò que val la pena també)

merike ha dit...

Xarnego:
Però he rebutjat! No puc fer això!!!
Gràcies per les paraules. El meu català no és prou bo per parlar en públic:) Una abraçada!

Ferran ha dit...

Cap por no has de tenir, Merike! Segur que series una excel.lent cònsul de Catalunya a Finlàndia; visca Merike I de Barcelona!! :-))

merike ha dit...

Ferran:
You don't know what you are saying;) I didn't accept. Why die before my time? I have once been on TV when I was 9 years old or younger, to recite a poem. They were just starting to pioneer in the TV business. Then we didn't have YLE yet, out national TV started a bit later and we didn't have a TV set at home. Not many people saw me then!
Why do you think I'm in Catalonia writing a blog? Because I would never weite one in Finnish! I'm safe here! Bona nit!

El porquet ha dit...

Uouooooh! Te'ns estàs fent famosa! Caram! Si la cosa es confirma ja ens ho faràs saber! A veure si et veurem per la TV3!

merike ha dit...

El porquet:

Sisplau llegeixis els meus llavis: no! no! no!
Tinc por de ser famosa, hihi.
No tinc roba...;)

He dit "no gràcies" al TV3.
No parlo català bé prou. Eren molt bonics i no m'assetjaven.
Un home molt educat i amable.

Carles Casanovas ha dit...

Merike, no tinguis por, els catalans no ens "mengem" a ningú! Si et fa por, jo conec a la filla de un bon amic, que treballa a TV3 I et podria ajudar. Recorda que un dia fa molts anys vaig nombrar-te EMBAIXADORA DE CATALUNYA a Finlandia.

merike ha dit...

Carles Casanovas:
Recordo bé però no m'ajuda:D Sóc bipolara i no puc fer.