20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dimecres, 11 d’abril de 2012

Un somni equivocat


En les cinquantenes publicaven una revista finlandesa per adolescents: La melodia del temps.

Al mig d'aquesta revista petita sempre posen una foto gran d'un cantant o una estrella de cinema.

Una vegada que deien en un article que si posarà el quadre del seu ídol a la paret i ho mirarà intensament durant gaires minuts abans que se'n vagi per dormir, llavors somniarà d'aquesta persona a la nit!

El meu gran ídol era Rick Nelson.
Jo vaig posar la seva imatge a la paret.. Ho fitava esperant un somni d'ell.



PERÒ SOMNIAVA D'ELVIS PRESLEY!!!

Era a la nostra casa de camp d'estiu.



No s'estava sentint bé. Estava sent en l'herba i intentava cuidar d'ell... llavors em despertava.
No m'agradava l'Elvis.

6 comentaris:

Carme ha dit...

Érem joves i ens ho crèiem tot. Les revistes de joves no deien sempre la veritat...

No va funcionar...el poster a la paret... o potser somiar l'Elvis ja està molt bé!

merike ha dit...

Hola Carme!:

Que bo que has podut entendre la meva història!! He oblidat moltes paraules.

La meva mestre ara té 3 néts i no podem parlar amb Skype si molt que abans. També el meu futur de moure a un altre apartament em dóna molt treball, cap temps de practicar aquesta llengua:(
Dos mesos més...

Abraçades!

NoName ha dit...

Jo d'adolescent volia somniar amb Alice Cooper, també en tenia posters a la paret, però mai no m'ha aparegut als somnis. :-)

merike ha dit...

NoName:

Nooooooo....
Ninguna persona vol veure un somni d'Alice Cooper! Estàs fent broma de mi!!

Pakiba ha dit...

I es que tots volen sommiar amb els idols que en agraden!!. I més cuan ets jove.

merike ha dit...

Pakiba:
Sííí, tenia 12 anys llavors:)