Els grans vaixells passen la nostra casa

dimecres, 5 de setembre de 2012

Serenata d'ases. Better late than never

La meva amiga Meritxell ha traduit les paraules del canc,o per a mi... Fa molts mesos però... GRÀCIES!!!!

He podut copiar!!! I és si dificil amb aquest ordinador.. No puc copiar fotos de la meva càmera encara!!! I les meves fotos són ara totes al disc extern!!! I dins de la meva càmera!! AJUDA!!





Se sent una cançó en l’aire
Però la bella señorita no ho percep
Ella no pot escoltar quan la veu sona
Per aquesta raó li canto a l’ase
Fins i tot si pensa que estic foll, cantant-li a un ase
Amigo mío no té ella un bram delicat?
Tanmateix, escolta atentament la meva veu
Sí, sí, sí, señorita
A ella li agradaria cantar-la també. Si tan sols sabés com
Però per molt que ella ho intenta, la seva veu flaqueja
I tot el que la noia diu és:
hee-haw-w-w-w-w-w-w-w-w-w

Señorita els peus de l’ase
no són tan lleugers com els d’un mosquit
Però tan dolça és la meva Chiquita
Tu estàs feta per a mi!

Hi ha una claror en els seus ulls
Encara que ella tracti d’amagar-ho, no pot negar-ho,
Parpadegen els seus ulls
Oh! El seu somriure maravellós
Amigo mío, ella sent la meva cançó?

No, no, amigo mío, com pots estar tan errat?
Sí, sí, la señorita
A ella li agradaria cantar-la també. Si tan sols sabés com
Però per molt que ella ho intenta, la seva veu flaqueja
I tot el que la noia diu és:
hee-haw-w-w-w-w-w-w-w-w-w

Señorita els peus de l’ase
no són tan lleugers com els d’un mosquit
Però tan bonica és la meva Chiquita
Tu estàs feta per mi!

4 comentaris:

Yaelian ha dit...

Hienosti veti Virta tuon tunnetun sävelmän;hän kyllä osasi laulaa!
Ja tsemppiä kamerasi kanssa!

merike ha dit...

Yaelian:
kiitos kommentista, kamerassa ei ole vikaa vaan en IKINÄ opi käyttämään tätä uutta MacBook Pro läppäriä! Onneksi sen kanssa voi maksaa laskut.... Olet niin ihana kaveri, että vaivaudut vanhukselle kirjoittelemaan vaikka itselläsi on mieletön määrä kavereita vastailtavaksi ;) Minulla on tosi ongelma kun en saa koneeseen kuvia kamerasta, mutta ystäväni lupaa tulla avuksi. On tämä niin erilainen kuin Microsoft. Kaikkea sitä tulee ostaneeksi kun on yllytyshullu;) Hyviä vointeja sinulle!

Eva ha dit...

Quina cançó més deliciosa!

Carles Casanovas ha dit...

Olé !