20 de setembre de 2016 a Lauttasaari

dissabte, 29 de desembre de 2012

El nostre segon dia de Nadal sempre anem a Porvoo

Els meus lectors ja coneixen la ciutat. La segona més antiga de Finlàndia. Ens agrada a cada temporada. Està a 50 km de Hèlsinki a la costa est. Un riu corre a través d'ella. Ho hem demostrat a els nostres amics catalans allà, també.

A fotolliure han comprit que vull mostrar els conditions de viatjar amb cotxe...  i que el car la benzina...




El catedral de Porvoo









La ciutat vella




 L'ajuntament vell, (Old town hall)





Chocolat Brunberg de Porvoo



M'agrada la darrera foto, bye bye Porvoo, al pont i al cotxe


Tornat a casa i menjem la mateixa que els dos dies 24 i 25 desembre... ;)
El pernil és molt gran.





Ara estic accostumat de viure aqui



Hyvää Uutta Vuotta 2013!!!!


6 comentaris:

Miquel ha dit...

Bon Any Nou ¡¡¡ i Salut

Carme ha dit...

Porvoo sempre m'ha semblat bonic. Sempre és bonic a les teves fotos!!!

Molt bon any 2013!!!

Yaelian ha dit...

OLen Porvoossa aina kesällä,mutta kuvistasi näkyy miten kaunis se on talvellakin:)
Oikein hyvää Uuutta Vuotta!

Joan Guasch ha dit...

Hyvää Uutta Vuotta 2013!

Molt bon any nou!

merike ha dit...

Gràcies a tots i totes.
Estic tan cansada. Difícil d'escriure en català. He estat aquí des de 2008 i no he après res:)))

merike ha dit...

Yaelian:
Oikein rauhallista uutta vuotta sinne kauas etelään! Hauskaa, että käyt Porvoossa kesällä, nythän taas sattui hyvin kylmä päivä ;) Tänään on plussan puolella. Normaali talvi, eikä kuten viime talvi. Montakohan talvea tässä enää on tarjolla, olenhan jo 64 v.