Els grans vaixells passen la nostra casa

dissabte, 19 de gener de 2013

Un dissabte bonic

Avui un dia molt fred, al matí -22 C però ara a Stockmann i menys 11 graus. Naturalment primer vi blanc a Marski Bar.... Comprava una mica de llenceria i una mica de matèria de VEET de depilació. Tals coses femenines avui. El sol està brillant molt bé avui i ara es pon naturalment i com vivim a l'est i sud només podem veure les reflexions sobre els balcons. He comprat realment un tresor aquí. Mai no entenia com aquest lloc seria meravellós!!!
He rebut aquest canc,ó des de Catalunya. M'agrada molt. Però no sé els paraules... La Lluïsa m'ha ajudat

3 comentaris:

zel ha dit...

Meriké, jo sé que fa molta il·lusió rebre comentaris, però passem un temps sense gaire ganes de fer res...Jo faig igual, llegeixo alguns blocs i tampoc deixo comentaris i em sap greu, però em penso que tots estem una mica o molt tristos i sense gaire humor. Que sàpigues que de tant en tant m'encanta veure el teu blog! Guapa!

Núria Tomàs ha dit...

Realment vius en un lloc preciós!

merike ha dit...

zel: ets una dona preciosa. Sé que no vivem els temps molt macos. Aqui a Finlàndia som AAA però com el meu apartament vell era molt vell i tenia reparacions hem canviat lloc després 45 anys! Es molt difícil per a mi viure aqui com no puc conduir el cotxe. Tinc 65 anys el març. Enyoro el meu altre apartement, era molt
a la vora de tots els llocs que necessito, hospitals i botigues.

Era molt car comprar una casa nova. No podem viatjar a l'estranger ja i això és tan proper com puc arribar a Catalunya. Petons i abraçades!

Núria Tomàs:
jaja, molt car. Però en aquesta terra necissitem viure els nostres darrers dies en un ambient bonic. Gràcies pel comentari. Només menys 4 graus avui, bastant calent! Petonets!