Abril 2014

dissabte, 2 febrer de 2013

El meu blog ha començat fa 5 anys. Sorprenent com passa el temps.

M'ha molt agradat escriure la meva llengua catalana i he trobat que no puc aprendre sense professora. Ara que tinc un apartement nou no puc viatjar sovent. Espero que un dia pugui veure les meves amigues precioses en Catalunya de nou. (I els amics, naturalment..) . El meu ordinador nou és molt difícil. No puc escriure com amb PC. Espero aprendre com utilitzar aquest Mac un dia. . Sóc molt feliç d'haver tingut el plaer per conèixer totes i tots. Ha estat un miracle!!!! Gràcies des del fons del meu cor!!! .

13 comentaris:

McAbeu ha dit...

Moltes felicitats per l'aniversari del blog. Llegir els teus posts en català sí que és tot un plaer.

PS: Segur que ben aviat t'acostumes al teu nou MAC. ;-)

mar ha dit...

Moltes felicitats Merike per aquests primers 5 anys. El teu blog és important per conèixer petites coses del teu País i de les teves vivències.
Desitjo que per molts anys puguis continuar.
Una abraçada

Calpurni ha dit...

Enhorabona i a continuar amb la tasca!
Salut i poesia.

manjacostel ha dit...

Te desiri un brave anniversari Merike et de bonnes vacances .
Gros potons...
Alan

Joan Guasch ha dit...

Enhorabona! Et passa com als catalans, no hem de deixar de tenir constància per assolir els objectius, però els assolirem. Tu també.

Miquel ha dit...

Felicitats des de Barcelona ¡¡¡

Elfreelang ha dit...

felicitats pels cinc anys i per l'esforç i la voluntat de fer-ho en català! segur que aviat entens perfectament el teu nou PC! enhorabona!

Yaelian ha dit...

Paljon onnea! 5 vuotta täällä blogimaailmassa on hyvä saavutus:)

Pakiba ha dit...

Moltes felicitats per el teu aniversari bloquero i amb esforç tot s'aconsegueix.


merike ha dit...

Gràcies per totes i tots per a les paraules amables!!

Kiitokset Yaelianille, oma blogisi on mahdottoman upea!!

Carles Casanovas ha dit...

Moltes gràcies Merike per la teva fidelitat a Catalunya i als teus amics de tants anys!!!

merike ha dit...

Carles Casanovas:

Jajaja, estic molt fidel, més que se necessita? Encara llegint el occitan. Ell té un cor infidel. Gràcies per l'amistat Carles!!.

barcelona-helsinki-barcelona ha dit...

Onnea!