Els grans vaixells passen la nostra casa

diumenge, 3 de novembre de 2013

Els catalans no els agraden aquestes fotos a Facebook

A Finlàndia, la gent va al cementiri per visitar els seus familiars que han mort. En el Dia de Tots Sants. Va ser ahir. Vaig anar a caminar a Hietaniemi avui només per pensar en els joves que van perdre la vida mentre lluitaven per la independència. La guerra contra la Unió Soviètica. El cementiri té molts finlandesos famosos, expresidents, primers ministres, l'home més respectat ha de ser mariscal Mannerheim va dirigir les tropes en temps de guerra i era el president després de la guerra.


President Urho Kekkonen





Un soldat jove




 Hietaniemi cementiri és una atracció turística popular, per als finlandesos que vénen a honorar els seus herois.








 ex primer ministre Harri Holkeri



8 comentaris:

Carme ha dit...

A mi sí que m'agraden les teves fotos. No vaig gaire pels cementiris, però no em fa res anar-hi si cal.

Miquel ha dit...

També a mi m´agraden ¡¡
No tots sóm iguals..
Salut

merike ha dit...

Carme i Miquel:
M'agraden els cementiris, sempre que no estic a l'interior del sòl. O meus éssers estimats! Salut!

Marc carol fontcuberta ha dit...

Terve!
Ja és curiós que per anar a la platja... s'hagi de passar per un cementiri, oi!!!

merike ha dit...

Terve Marc.
http://www.stadissa.fi/paikat/125/hietaniemen-uimaranta-hietsu

Pakiba ha dit...

Per nosaltres també es tradició anar al cementeri el dia 1 de novembre encara que aquet dia a mi particularment no m'agrada.vaig quan sento la necesitat de ferlo sensa tenir nen conta el dia.
Las fotos son molt macas.

Una abraçada.

Elfreelang ha dit...

encara que els cementiris siguin llocs tristos les fotos estan plenes de bellesa

merike ha dit...

Pakiba:
Jo prefereixo l'estiu. Però cada dia per posar una vela són a l'hivern .. El dia en qüestió i la vigília de Nadal.

Elfreelang:
Que bo et veure! Avui a Finlàndia tenim el dia del pare però no és la mateixa com el dia del mare :D
Salutacions!