Els grans vaixells passen la nostra casa

dijous, 20 de març de 2014

M'agrada el museu nacional

L'edifici del Museu Nacional va ser dissenyat pels arquitectes Herman Gesellius, Armas Lindgren i Eliel Saarinen. L'aparença de l'edifici reflecteix les esglésies i castells medievals de Finlàndia. L'arquitectura pertany al romanticisme nacional i l'interior principalment a l'art nouveau. El museu va ser construït des de 1905 fins 1910 i es va obrir al públic el 1916. El museu va ser nomenat el Museu Nacional de Finlàndia després de la independència de Finlàndia el 1917.




 

3 comentaris:

Miquel ha dit...

És realment bell.
Té personalitat i una altra de les coses que m'agraden és que es veu tot molt net. Això fa agradable qualsevol vista de qualsevol ciutat.
Bona nit
salut

Xarnego ha dit...

Com m'agradaria poder visitar-lo un dia.
Com també visitar tot el teu país.

merike ha dit...

Miquel:
M'agrada molt també el Eliel Saarinen. Salutacions!
http://ca.wikipedia.org/wiki/Eliel_Saarinen

Xarnego:
Espero que pots visitar el meu país un dia!